Vad är de för medalj?

<---
Hej, idag ska jag svara på en fråga som några har frågat mig på panfu: Var får man den medaljen. Jo, man kan inte den, man fick den för länge sedan, för panfucentralen bestämde sig för att man skulle få presenter när man kom till en level så de började om från början, och då fick man medaljen. De brukar kallas för att man är en gammal panda. Gamla pandor kan också ha följande saker i sin klädkatalog:
 

Postat av: sanna9

hej de fin ett til märke där de e en svart sak på firästen om du inte kan se min e mil så här är den för jag vil järna ha ett svar plis

[email protected]

om du undrar så är jag inte vuksen om du inte tror meg så kan jag säga svaret i min emil så står det skola nånstanse där de är mitt svar och kan vu bli vänner i panfu plis

2010-05-28 @ 19:18:52
URL: http://pandanyheter-panfu

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0