3 snabba träffar

Ok, nu har jag haft de extremt snabba träffarna varit. Klockan 4 var de bara tvåsom kom så jag ändrade till klockan 5:

Klockan 5 var de lite fler men jag ändrade ändå till klockan 6:

Vad kul att träff dig amandaseh, du som så gärna ville träffa mig :)


Sen klockan 6 var de bara Pandarebban som var där och hon ville att jag skulle titta på en pjäs i någons koja.
Sen när jag kom dit ville de att jag skulle vara den goda drottningen men de ville inte jag.
Jag kände mig tvingad äffter alla hade skatat på mig så jag blev lite ledsen men då var de en panda som skratta åt mig så jag stack.
Men nu kanske ni undrar vem jag är utklädd till?
Jo, jag var Tingeling :)


Dagens panda:
För att hon villa att profilbilden skulle vara på inlägget.

________________________________________
Om 20 dagar fyller min panda 600 dagar :D
Och på den 730 dagen så fyller min panda 2 år :D                                                                                                

Postat av: amandaseh

jaaa det var jätte kuuul!!! :D

2010-04-23 @ 18:58:51
Postat av: PandaRebban

Tack för att du tog med min profil i blogen.



Jag ska fråga min pappa sen ifall jag får ha en blogg och ifall jag får så ska du få vara med på första inläget.



Jag sa till dem att du inte måste men de lysnade inte på mig och forsate att tvinga dig skäl sa jag bara SNÄLLA tre gånger.

För jag bjöd ditt dig för att kolla men de ville ha en drottning men eftersom de tvingade dig och inte lysna på mig så stak jag där ifrån.



Och jag har skrivit en komentar på din nyhets blogg.



/PandaRebban :) <3 -->

2010-04-23 @ 19:02:58
Postat av: PandaRebban

Och jag är en tjej!

Snälla säj tjej nästa gång.

2010-04-23 @ 19:04:21
Postat av: pompomkitty

jag var med jag tar bilden om det går bra!!!

2010-04-23 @ 19:21:54
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: Jippi

Hej dom har ändrat listan synd. ditt största fan. XD

2010-04-23 @ 21:13:22
URL: http://panfutvillingar.blogg.se/
Postat av: ackeee

jag skulle få en pokopet men min kupong försvann iallafal har du nån pokopet isåfall vilka??

2010-04-24 @ 10:15:24
Postat av: Pip19

Det blev bara mer och mer pandor på dom tre snabba träffarna! Vad roligt du hade bloggat!



/ Pip19

2010-04-24 @ 20:34:38
Postat av: Silja

Man skrattar väl inte ut folk!!! Är de helt hjärtlösa? Jag tycker inte man ska tjata och hålla på! Men du va riktigt snygg måste jag säga :D



Ditt största fän Silja ♥♥

2010-04-25 @ 09:27:42
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0