Ella - Alla fäns + Jag + Pokopets

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!:!:
Jag är super duper glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:!:
För jag var nyss på en privatträff med Ella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:!:
Ok, såhär gick de till:
Jag gick till Pokorummet för att leka med sakerna som var där och då upptäckte jag Ella!
Men hon märke mig inte så jag vinkade för glatta livet. När hon tillslut rörde på sig gick hon, jag blev ledsen :(

Men äfter en kort stund kom hon igen :) Hon hade en Soque!
Vi sa hej och så. Ella frågade om jag såg pokopets kattalogen. De gjorde jag inte så jag logga ut och in och upptäckte att Eloise stog utanför.

Hon ville att jag skulle göra en fågelskrämma för den elaka dumma pandan som tog petsen.
Såklart började jag leta äfter en uppblåsbar han, hö (stoppning) och en pinne.
 
Eloise satte genast igång med att bygga på den stora skrämman.
Jag gick in i ladan och sågen pokopets kattalog :D

Utan att tveka valde jag Woodyn. Jag ville ha Stella från början men jag ändrade mig för några dagar sedan.

Ella sa att jag ofesiellt är den andra pandan som gjort äventyret :D
Så vi gick till min koja.
Jag frågade Ella varför de fattas en leksak och ett palmblan.
Hon svarade att hon inte visste och att inte nåm på panfucentralen vet.
Men hon tror att de bara luras, att de kommer hända nått snart.
Hur som hällst så fick jag en sovenibild på oss:

Och Ella sa att min blogg är bäst :D :

:'( Jag hade en bild på när Ella sa de och inte bara den bilden men den är borta :'(

Postat av: Stella17

HAR ELOISE KOMMIT MÅSTE GÅ OCH SPELA PANFU!

2010-04-23 @ 12:54:54
Postat av: Jippi

Har du blivit vän med Ella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du är så cool XD

2010-04-23 @ 13:45:37
URL: http://panfutvillingar.blogg.se/
Postat av: pompomkitty

wow

2010-04-23 @ 15:12:45
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: amandaseh

hej lomise,din blogg är verkligen bäst jag håller med ella!!! :)

2010-04-23 @ 16:52:52
Postat av: PandaRebban

Hej Lomise!



Jag holler inte med Ella din blog är bätre.



Jag har gort litte reklam för din blogg jag har skrivit i panfu bloggens komentarer att din blogg äger, och sen idag då kom en panda till mig och sa tack för tipset lomise blogg var ju bra.

Och jag undrade vad hon menade då sa hon att hon hade läst i komentarena att jag hade skrivit.



Och när ska du läg in profilen på mig?



Kramar PandaRebban :) <3 -->

2010-04-23 @ 18:50:58
Postat av: PandaRebban

läga in menade jag!

2010-04-23 @ 18:52:21
Postat av: PandaRebban

Kan du någon gång göra så att Ella träfar mig?

Heter Ella Panfu_Ella?

Jag trode hon hete Ella i panfu!



:) <3 -->

2010-04-23 @ 18:54:51
Postat av: Ella

Hej Lomise!



Det var roligt att träffa dig idag, hoppas du kommer sköta om din pokopet nu :)



Eftersom du är en supersnäll och hjälpsam panda i panfu har jag gett dig en liten belöning, klicka på din panda! :) Men berätta det inte för någon, för då får får jag tusen frågor om det nästa gång jag loggar in :)



Vi syns snart igen!



Ella

2010-04-23 @ 22:36:23
URL: http://panfu.se
Postat av: Ella

Ok den blev automatiskt godkänd :)



jaja, lomise är en supersnäll panda! Och vi tycker hon ska bli lite belönad för det!



Vi kanske syns på lördag eftermiddag!



Ella

2010-04-23 @ 22:38:27
URL: http://panfu.se
Postat av: Ella

Hej Lomise,Nu har jag ändrat mig, 98__cools blogg är lika bra som din :),Jag träffade 98__cool i panfu och hon är med en jätte snäll panda :) Vi tre kan ju bestämma oss för en panfuträff, JAG MENAR BARA JAG (PANFU_ELLA) 98__Cool och Lomise, ska skicka en kommentar till 98__cool med



Håll höjd //Ella

2010-04-29 @ 15:47:55
URL: http://panfu
Postat av: Emma

Hej, jag har gjort en länk till din blogg, och alla som har följt den länken har sagt tack för iden till min, dein blogg äger!

2010-05-13 @ 19:22:37
URL: http://coolemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Ella!



Kan inte jag få träffa dig också?



Snälla?!?

2010-05-13 @ 19:24:09
URL: http://coolemma.blogg.se/
Postat av: 2000kevin

hej lomis de e jag kevin panfu_ella skriver ju med röd texe det är npg inte den ritkgiga ella då det finns en kopia

2011-10-24 @ 17:51:34
URL: http://kevinpanfu.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0