Frågor och svar 17 - 23 april

Romaini: Hej Lomise,
1: Hur gör du så att det är vitt där man läser ditt inlägg?
2: Och sen hur får du headerna att sitta så bra?
3: Till sist så undrar jag hur du kan skriva te x: Lomise blogg på intt'llningar (bloggnamnet) utan att du ser det på headern?
Svar: 1: På stilmallen så fins de på vissa ställen färgkoder (Te.x. #FF66FF) och en av dom (Jag vet inte villken) har jag ändrat till färgkod vit (#FFFFFF) HÄR hittar du en massa färger i kodformat.
2: Jag tog den första headern som mall.
3: Jag förstår inte frågan :S

Glassen26: Villka spel fick du till wii?
Svar: Wii sports, förstårs. Wii sport resort, superkul. Punch-Out, ett boxningsspel. Och min lille bror fick Lego star wars- The komplet saga. Och jag köpte idag Tamagotchi Party on.

Rose: Hej lomise ! Jag undrar hur man gör en header? Gör man en på paint eller någon annan stans?
Svar: Jag gör min header på paint, men jag tror de blir bättre på Paint.net 
Men jag så vad som hade hänt med din header. Mycke har med storleken och stilmallen att göra. Den stilmallen du har nu funkar inte så bra om man vill ha en stor och bra header. Du får byta stilmall eller lära dig att anpassa headern.

Tozcalover: Kan jag få träffa dig någon gång igen?
Svar: Såklart :) Men jag har inte prevata panfuträffar så du får vänta på nästa panfuträff.

Rose: Kan du tipsa om min blogg snälla lomise det är nästan inga som tittar på min blogg =( och mitt komentar rekord är 1 ='(
Svar: Nu har jag gjort så att om man klickar på ditt namn så länkas man till din blogg. men man behöver inte be någon tipsa för att få en poppulär blogg. Jag har alldrig bätt någon tipsa och se hur de gick för mig :)

Ackeee: När loggar du in oftast, och vilken server, snälla svara jag vill bli vän med dig :-)
Svar: Jag loggar in lite då och då men om jag ska säja en tid så... hmmm... på helger så är jag inne ganska mycke klockan 12 - 13.
Och serv, jag brukar vara innte på Bollyland, Bollywood och Pandisa.

Ackeee: Vad är panfuträff, isåfall när, jag vill bli vän med dig XD
Svar: En panfuträff är då en panda (i mitt fall, jag) bestämmer en träff med andra pandor.
Jag vet inte när, jag har inget chema presis som bestämmer när de är panfuträff.

Julia: 1: Hur fick du den rengbågs färgsde bollyn????
2: Hur myket pengar har du i panfu?????
Svar: 1: Läs dehär inlägget så får du svar:
http://lomise.blogg.se/2009/december/jag-pa-listan.html#comment
2: Jag har ju mycke olika äftersom jag shoppar så mycke men jag brukar ha runt 1500 pandamynt

Rose: Bor du i Gbg?
Svar: Typ, I närheten iallafall, men jag får inte säja exakt var.

Silja: Hej! Jag undrar hur du kan få de rosa på sidorna och hur du kan skriva lomise.blogg.se med sånna små där bokstäver!
Svar: 1: Rosa på villka sidor? Jaha, På stilmallen så fins de på vissa ställen färgkoder (Te.x. #FF66FF) och en av dom (Jag vet inte villken) har jag ändrat till färgkod vit (#FFFFFF). HÄR hittar du en massa färger i kodformat.
2: Var menar du att jag skrivit Lomise.blogg.se? På headern?

Tilda: Hej Lomise. Hur får man en regnbågsbolly? Snälla svara!!
Svar: Läs dehär inlägget så får du svar:
http://lomise.blogg.se/2009/december/jag-pa-listan.html#comment

PandaRebban: Hej, hur gör man egna kläder som man kan använda i panfu?
Svar: Man kan inte göra de hur som hälls. Man behöver först en pandamall och på den ska man då rita på. Sen måste man skicka in de till panfucentralen och med extremt mycke tur kommer den med om Lili tycker den är tillräkligt fin.

Har du en fråga?
Skriv en kommentar med din fråga på dehär inlägget.
Men läs igenom detta och tidigare Frågor och svar inlägg noga först så du inte frågar nått som jag redan har svarat på.


Postat av: william568

Jaa, jag har en fråga.

Hur laddar man ner paint.net?

Och hur klistrar man in sin header?

/william568

2010-04-24 @ 06:28:15
URL: http://panfumorot.blogspot.com
Postat av: talola

Hej Lomise det är talola i jän jag undrar om hur får man inn bilder där uppe du vet när man börgar din blogg så har du manga panfu och lite sådant hoppas du kan läsa detta och förstå vad jag menade

2010-04-24 @ 08:52:01
Postat av: Silja

Ja de på headern! Mitt står tvärs över headern och ser jättefult ut!! Okej, nu har jag några frågor också!:

1. Du vet dedär serierna, som t.ex dendär med Pokopet-stugan, hur får man så att dom sitter ihop? jag måste göra flera inlägg med bilderna isåfall!

2. Hur får du din header att sitta så bra?

3. Kan du ge mig ett smeknamn? (Jag heter Amanda/ Samantha och sen efternamn.) alla kallar mig Amanda och jag är så trött på de! Jag har jett mina andra klasskompisar smeknamn och nu lever dom på de namnet p.g.a mig, men jag får inget!

4. Vad är en "Trackback"?



Ditt största fän, ♥Silja♥

2010-04-24 @ 16:18:51
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: Eira8

hej jag har nåra frågor:

1: hur ändrar du färg på texten?

2: kostar det pengar att ha smilysar och färg på texten?

3:jag behöver lite tips om vad man kan skriva om på sin blogg ( det är ingen fråga men ändå)

2010-04-24 @ 17:21:57
URL: http://panfuaggen.blogg.se/
Postat av: katt95

Hej!

Har du ett stall på stallet.se?

2010-04-26 @ 18:22:54
Postat av: Silja

L

O

M

I

S

E

Hej! jag undrar om jag har förstört min blogg. Jag hade först en rätt snygg men sen ändrade jag några siffror på stilmallen och nu är den helt vit och ful! Snälla kan du hjälpa mig? ♥Silja♥

2010-04-28 @ 08:28:56
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: glassen26

lomis du vet discot jag glassen har skrivit not vigtit där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-02 @ 10:41:17

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0