Frågor och svar 23 - 30 april

Anonym: Ja är okså en av dina stursta fan men du skriver bara hene snuft snyft jag titade på din blogg en halv time sen så nu skrev du jag e en av dina stursta fan jag gilar dig och din blogg jätte myce va lite snälare mot din bästa läsare anars så titar jag på en annan blogg varje dag istälett jag undrar fort farande hur man gör bilder säg vA MAN KLICAR på snäla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: Jag hade en tävling om vem som var mitt största fän. Och jag har skrivit välldigt mycke om tävlingen, du har väll råkat missa den. Så tro snälla inte att jag bara skrev henne. Om du hade läst inlägger "Mitt största fän?", "Ska jag ha tävling?" och "Passa på" så hade du förstått.

William568: Jaa, jag har en fråga.
1: Hur laddar man ner paint.net?
2: Och hur klistrar man in sin header?
/william568
Svar: 1: Jag har ingen som hällst aning när de gäller Paint.net :S Pigvinolivia är den som är bra på de.
2: HÄR har jag skivit om hur man gör. Fast de är inte en så bra beskrivning, jag ska ändra den. Men tills däss kan du kolla HÄR

Talola: Hej Lomise det är talola i jän. Jag undrar om hur får man inn bilder där uppe, du vet när man börgar din blogg så har du manga panfu och lite sådant. Hoppas du kan läsa detta och förstå vad jag menade.
Svar: Menar du header? Denna?:

HÄR har jag skivit om hur man lägger in den. Fast de är inte en så bra beskrivning, jag ska ändra den. Men tills däss kan du kolla HÄR

Silja: Ja de på headern! Mitt står tvärs över headern och ser jättefult ut!! Okej, nu har jag några frågor också!:
1. Du vet dedär serierna, som t.ex dendär med Pokopet-stugan, hur får man så att dom sitter ihop? jag måste göra flera inlägg med bilderna isåfall!
2. Hur får du din header att sitta så bra?
3. Kan du ge mig ett smeknamn? (Jag heter Amanda/ Samantha och sen efternamn.) alla kallar mig Amanda och jag är så trött på de! Jag har jett mina andra klasskompisar smeknamn och nu lever dom på de namnet p.g.a mig, men jag får inget!
4. Vad är en "Trackback"?
Ditt största fän, ♥Silja♥
Svar: 1: Jo, jag har ju de som olika bilder først men jag markerar "bild 2" och klistrar in på "bild 1" och flyttar den brevid den førsta. Førstår du??
2: Jo, jag tog  den førsta headern (den med blommor) och målade på den.
3: Tja, du kan ju be dina kommpisar att kalla dig før Silja, som din panda :)
4: Jag har absolut ingen aning. Jag unbdrar skælv :S Någon annan som vet?

Eira8: hej jag har nåra frågor:
1: hur ändrar du färg på texten?
2: kostar det pengar att ha smilysar och färg på texten?
3:jag behöver lite tips om vad man kan skriva om på sin blogg ( det är ingen fråga men ändå)
Svar: 1: Villken text? På headern eller texten brevid inlæggen?
2: Nix. Før att ændra færg ændrar du bara på nått i stilmallen och de kostar ju inget Och smilisarna från [] och [] kostar iallfall inte.
3: Panfu om du gillar de, din vardag, om olika djur, roliga You tube klipp, andra bloggar, leta igenom andra virtuella værdar och skriv omm dom, om saker du inte gillar, fina bilder du hittat på internet eller om bilder du har tagit, resept, resor, tips, filmer, bøcker. 
HÆR har jag gjort ett inlægg med tips om man inte vet vad man ska skriva om.

Amandaseh: hej lomise,jag undrar till nästaaa "frågor och svar"
1.hur får du smileysar när du te.x skriver i din blogg?
2.vad tycker du att DU är bäst på inom din klass/skola?
Svar: 1: Aotomatiska smilisar: HÆR (Alltså sånna som kommer upp nær man tex gør såhær : ) = :) )
Lite mer dynamiska smilisar som ær soligare: Hær
(Exempel: )
2: Oj, ingen aning, kanske att rita... eller panfu ;)... och av mitt tjejjäng är jag nog bäst på regler innom sport... åh nu vet jag :D Temafredagar!... Hehe, men förutom de vet jag inte.

Amadaseh: Vilket år fick du din blogg??? Var det länge sedan???
Svar: Min blogg ska faktiskt snart fylle ett år :D
Om man vill veta hur gammal en blogg är är de bara att kålla under Arkiv och så ser man :)

Katt95: Har du ett stall på stallet.se?
Svar: Jag vill välldigt gärna ha men jag får inte ha, än ;)
 
Ola991: Hur gör man en engen heder?
Svar: En header är ju typ en vanlig bild som man lägger in. Som lättast kan göra en på Paint

Linny123

Ackeee: på din fest eller party kan dom som inte är gp komma???
Svar: Ja, såklart :)

<3: Hur länkar man med bilder?
Svar: Klicka HÄR så får du se :) 

Anonym: jag undrar fort farande hur man gör bilder säg vA MAN KLICAR på snäla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: För att ta bilder på Panfu så klicka HÄR för att få reda på de.

Glassen26: En fråga hur gör MAN BILDER PÅ BLOGEN JAG
FATAR INTE SÅ MYCKE snäla!!!!!!!
Svar: För attladda upp en bild så klickar du bara på de lilla trädet åvanför där man skiver. Du får prova dig fram sen.

Stella17: Åååå neej då ska ju jag på min kompis kalas hur länge ska partyt vara?
Min kompis kalas bärjar 12.00 och slutar 15.00
Men du kanske dit party e slut åååååå!
Svar: Äm... Jag ska ha festen tills alla gått men sen ska jag nog ha en lite senare äftersom man får chatta till 10 på lördag :)

Har du en fråga?
Skriv en kommentar med din fråga på dehär inlägget.
Men läs igenom detta och tidigare Frågor och svar inlägg noga först så du inte frågar nått som jag redan har svarat på.

Postat av: lollo

När du gör sims3 filmer använder du sims3.com då.

om du gör det hur lägerman in musiks som låten kokobom smurf smurf och jag ska laga din mat.

2010-05-02 @ 09:40:07
URL: http://panfulollo.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0