Länkar som bilder

Yess! Nu har jag äntligen lärt mig hur man har länkar i menyn :D
 bloglovin
Jag ska ha bilder till nästan alla så småningom men nu är jag så glad att jag lyckades med de två :)
Jag har kollat på designa din blogg.se men bilden kom ju bara över menyn och jag tänkte ju inte så långt så att jag kunde flytta ner den :/
Och så frågade jag Pomis om han kunde hjälpa mig men han förstog inte vad jag menade :S
Och Pigvinolivia ville inte hjälpa mig :(

Jag är såå glad och lättad att jag kan nu :)

Postat av: Romaini

Hur får man det verkligen coolt också!!!

//Ditt största fan Romaini

2010-04-27 @ 20:36:30
URL: http://romaini.blogg.se/
Postat av: <3

Hur länkar man med bilder?

2010-04-28 @ 14:09:33

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0