Larreman1

Jag träffa nyss Larreman1 igen. Han sa flera gånger att min bogg var bra och att jag var söt på riktigt och sånt.
Men sen... Äfter en stund... Så sa han att han ♥ mig! :O
Jag sa: stammade fram ett OK. Sen satte han sig i mitt knä och frågade om jag kunde vara hans mamma! :O
Jag sa att jag inte bildar Panfufamiljer och då började han gråta.

- Du är presis som alla andra, får ni inte som ni vill ska ni bli sura.

Sa jag. Sen gick jag iväg. Äffter jag sprungit runt i panfu kom jag på ett ställe där han inte kan komma åt mig, i pompom baren. För han har inte gjort klart de äventyret än.

Han har skickat 10 I ♥ you kort och 2 Roch 'n 'roll kort.

Larreman, jag vill värkligen inte vara din flickvän eller mamma... Nånsin



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1021137/lomise-blogg?claim=588mgqakrwa">Följ min blogg med bloglovin</a>


Postat av: Stella17

Neeeeeeej det är inte sant jag tror Min kompis Hugo gillar dig!

Men han är i hop me Mariabegemot!!!

Inte bra.......

Jag skulle inte säga du var söt på riktigt...

Men asså det är inte att jag menar du är snygg....

Jag är ju tjej och Du är jätte fin på riktigt

men äämmmm du fattar!

Mvh Stella17!

2010-04-05 @ 19:31:31
Postat av: Stella17

Men nu sa jag ju feeel!

2010-04-05 @ 19:32:47
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHA!!! Vad skulle du säga då??? Jag vill bara tipsa min blogg!!<333 Den har tips och sånt!



(Som max och ella säger xD)



Håll höjd!

//Ida

2010-04-13 @ 19:00:43
URL: http://idodapanfu.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0