Lomise-Nyhetsbloggen

Hej hej 
I skolan så brukar jag ha de flästa fel på veckans frågesport och min fröken tycker att jag ska kolla på lilla aktuellt för att hänga med
Men då kom jag på en idé: Jag startar en nyhetsblogg
För då måste jag ju ta reda på saker eller kolla på nyheterna på tv för att kunna skiva
Och äftersom jag är en sån som skriver varge dag så kommer jag att bli bäst på väckans frågor

Bloggen heter Lomise Nyhetsblogg.blogg.se [lomisenyhetsblogg.blogg.se)
Där kommer jag på ett sammanfattat sätt skriva om olika nyheter
Jag tar min fakta från Aftonbladet.se och från andra ställen, men mäst från Aftonbladet
Hoppas att ni gillar headern på den bloggen också  Jag tycker den är gättefin

//Nyhets Lomise

Postat av: Jippi

Coolt jättebra ide och snygg header jag gillar den XD XD.

2010-04-22 @ 19:24:31
URL: http://panfutvillingar.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!! Hur kan man få smilisar på bloggen?? o du kan hjälpa mig!

2010-04-28 @ 14:01:14
URL: http://lillaida-ida.blogspot.com/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0