Mitt största fän är...

Mitt största fän är: Viggostig!!
Bidrag:


Viggostig: Hej Lomise!
Jag gillar dig blogg för att Jag läser din blogg väldigt ofta för den är seriös,Du skriver mycket roliga och coola saker.
Dina Sims 3 videos är jätte häftiga!
Jag gillar den med kokobom smurf!!
Du ger bra tips och är en bra bloggförebild!
Jag har varit på några av dina Panfu träffar, men jag vet inte hur man utmärker sig så bra.
Så det vore jätte kul om jah fick träffa dig utan alla andra skrikande fans!
Jag är ju oxå en av dom, men jag ska försöka hålla mig!
Till en bra och söt Lomise :) från Viggostig (Elin 12år)
OXO PS: Det kanske inte låter som om jah e ditt största fän, men jah har som sagt lite svårt att utmärka mig. :)

Grattis! Du kommer att bli intervjuad av mig på panfu :) Villken dag passar dig? Imorgon? Eller söndag? Svriv här villken dag som passar.

Varför du van: En av anledningarna till att du van är att du skrev på de sättet som jag skulle ha gjort :)



Och här är i årding de som ville rankas:
1: Viggostig
2: Amandaseh - De var superlika mellan dig och Viggostig bara så du vet
3: Adnan_von_panfu
4: Ola991
5: Silja
6: Ezzia
7: PandaRebban
(Sen kan de ju vara så att någon som inte ville rankas kanske var på en hög plats, så tro snälla inte att du hade sämsta bidraget PandaRebban, för de hade du helt klart inte :) )

Men var inte besvikna ni som inte van.
De var inte lätt att välja Viggostig.
Nästan allas bidrag var superbra.
Och som tröstpris: Alla ni som lämnade bidrag kommer att få träffa mig på en panfuträff för endast mina största fän [Som lämnade bidrag) :) 
När träffen är har jag inte bestämt ännu för i helgen är de ju disco hoss mig och nästa vecka ska mina kommpisar och jag göra en sak, så vi får se när de blir.

Och de är klart att jag inte tror att ni andra inte är mina största fän också, Viggostig råkade bara skriva de bästa bidraget. Och de var välldigt svårt för mig att välja hon, alla ni som bidrog är ju mina största fän :)... fortfarande också va :(


Postat av: Anonym

Ja är okså en av dina stursta fan men du skriver bara hene snuft snyft jag titade på din blogg en halv time sen så nu skrev du jag e en av dina stursta fan jag gilar dig och din blogg jätte myce va lite snälare mot din bästa läsare anars så titar jag på en annan blogg varje dag istälett jag undrar fort farande hur man gör bilder säg vA MAN KLICAR på snäla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-29 @ 20:10:46
Postat av: lollo

jag skulle anmäla mig men jag hittade inte inlägget

snyft snyft

men jag får skyla mig själv att jag inte anmälde mig

det var för jag hitade inte inläget och då visste jag inte vad det var för tävlig eller hur man skulle göra



p.s jag missade säkert de inlägget eller så fatta jag inte. kollar din blogg varje dag så man kan ju missa nån gång

2010-04-29 @ 20:26:53
URL: http://panfulollo.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

:'( :'( hon bara prata om sims men inte im din blogg! hm ja tycker inte viggostig skulle vinna!>;(

2010-04-30 @ 07:01:37
Postat av: Silja

Jäklar vad glad jag blir! Det var säkert typ 50 som anmälde sig (vet inte säkert) men jag kom på platts fem!! TACK LOMISE!!!!! Jag är rätt så glad att jag inte vann faktist för folk kan ju bli arga och så. Tack så HEMSKT mycket!!

// En glad och lättad ♥Silja♥

2010-04-30 @ 13:19:40
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: Viggostig

Wiii! Vad glad jag blir! Du är bäst Lomise! Jag skulle jätte gärna vilja ta det i helgen men jag spelar volleyboll HELA helgen.. ska stiga upp vid halv fyra på morgonen i morgon!! Kan vi ta det någon annan gång?? Jag ser fram emot att träffa dig Lomise!! Kram Viggostig

2010-04-30 @ 14:35:18
Postat av: adnan_von_panfu

men du! det finns ju ingen serv som heter eeh kom inte ihåg men vart ska ja gå!? :(

2010-04-30 @ 16:13:26
Postat av: Ezzia

jag kom 6 jag trodde ´vell inte jag skulle vinna förresssten grattis viggostig!!! hoppas du blev glad för du vann

2010-04-30 @ 16:58:49
Postat av: Viggostig

Lomise, Det var inte jah som skrev att jah inte är ditt största fän.. hoppas du tror mig!! :D

2010-04-30 @ 20:17:08
Postat av: Viggostig

Jaa Ezzia Jah blev jätte glad! Tack för att du inte blir tjurig på mig!!

2010-04-30 @ 20:18:47
Postat av: amandaseh

jippie!!!jag kom på andra plats och det var nästa jämt jippie, grattis till dig viggostig du var rätt person som skulle vinna men lomise du.....:(...hahaha skojjade bara :D jag är alltid ditt fan även om jag inte blev ditt största fan.;)...jag är glad ändå.hejdå från en lycklig amandaseh

2010-05-01 @ 11:14:35

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0