Ny frisyr

Hej, jag har varit och klippt mig 

GIF animations generator gifup.com
Och igår köpte jag dehär:


Jag kommer inte skriva så mycke i helgen för att jag ska vara i norge då  

Postat av: Stella17

GRATTIIIIIIIIIIIIIIS LOMISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om du undrar varför jag säger grattis e det för att.................................................

DU E EN AV VINNARNA AV DISCO MÖBLERNA!!!!!!!!!!!!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/Stella17

2010-04-24 @ 15:20:27
Postat av: Ella

AAA!!! Lomise!!! ÖÖÖ Pusst pusst emm...!

Jooo du är en av vinnarna som vann discomöblerna i panfu! Din lilla lyckost! Hihi! GRATTIS!!!!!!

Om du ska ha party, så skriv det i ett inlägg så att man vet när man ska komma, och om du vill att Ella o Max ska komma så skriv det i en kommentar på panfubloggen!

Massor av grattis från miiig!

Kram! :D

2010-04-24 @ 15:26:32
URL: http://panfubella.blogg.se/
Postat av: Ella (Bella)

Oj Lomise det är jag Bella (Bella2009) hade skrivit mitt riktiga namn innan... förlåt!

Kram!

2010-04-24 @ 15:27:30
URL: http://panfubella.blogg.se/
Postat av: Ella (Bella)

oooch snygg frisyr! Höll på att glömma att säga det...! Jätte snyggt!

2010-04-24 @ 15:28:40
URL: http://panfubella.blogg.se/
Postat av: Romaini

GRATTIS LOMISE!!!

Du van disko möblerna!!

Synd at man bara kunde he dem en vecka!Du är värd att ha dem hela tiden!!!

Kan du bara skriva när din fest är?

Jag ska komma på den och hurra för den bästa panfubloggen!

Dit fan,

Romaini

2010-04-24 @ 16:03:43
URL: http://romaini.blogg.se/
Postat av: Silja

Snygg du blev! Du du, du, du du vann ju!! Lyckost!!

Jag är helt mållös! Vf anmälde jag mig inte!?



Kramar silja ^^

2010-04-24 @ 16:04:04
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: amandaseh

hej lomise,jag undrar till nästaaa "frågor och svar"

1.hur får du smileysar när du te.x skriver i din blogg?



2.vad tycker du att DU är bäst på inom din klass/skola?

2010-04-24 @ 17:38:34
Postat av: pompomkitty

hej snyggt hår jag har också klippt mig fast det var rätt så länge sen!!!!!!

2010-04-24 @ 18:13:51
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: pompomkitty

ja men lomise grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-24 @ 18:15:01
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: Linny123

skulle du vilja länka min blogg eller rekomendera den?:) Skullle bli tacksam om du gjorde det!<3

2010-04-24 @ 20:16:31
URL: http://www.linny123.blogspot.com
Postat av: Pip19

Kan du göra ett till frågor och svar?



/ Pip19

2010-04-24 @ 20:31:40
Postat av: julia39

vad fint det blev lomise;)

och grattis till disco möblerna!!

//julia39

2010-04-24 @ 20:46:38
Postat av: incaclara

hej du har vunnit dickomöblerna!!!!!!!!!!!!!jag med faktiskt så grattis!!!!!!!

2010-04-24 @ 22:32:29
Postat av: Talola

Heej Lomise jag undrar en sak hur du fick upp du vet när man går inn på din sida så är det längst upp med manga och pet shop ok panfu och lite sådant jag undrar hur du fick upp det med paint och google äller vadå snälla skriv detta som fråga i din blogg hur man gör jag läser din blogg varge dag hoppas du har kul i norge! ;)

2010-04-25 @ 09:24:56
Postat av: Stella17

Kan du skriva när din fest ska vara Ella & Max Kommer ju kanske komma om du skriver det i panfu bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG KOMMER I ALLA FALL KOMMA PÅ DIN FEST!!!!!!!!!!!!

Så skriv snälla när din fest ska va!!!!!!!!!

2010-04-25 @ 11:40:04
Postat av: Ella

Ella: Grattis Lomise! Du har vunnit disco-prylarna! Max: Och vi på panfubloggen hoppas att du har en dator i Norge så du kan spela lite dator!!! ;)



Håll höjd!

Ella och Max!

2010-04-25 @ 11:41:42
URL: http://www.blog.panfu.se
Postat av: Ella och Max

Ella: Eller att du är där i mindre än en vecka!

2010-04-25 @ 11:43:14
URL: http://www.blog.panfu.se
Postat av: Bogno

Hej Lomise! Jag vill säga grattis och... Jag har en sak på min bloogg som heter " Bogno ritar!" Du skriver en kommentar på min blogg när vi kan ses i panfu så jag kan ta ett kort på dig och rita av.

Min blogg heter:

www.panfustars.blogg.se

2010-04-25 @ 11:44:05
URL: http://panfustars.blogg.se/
Postat av: idoda01

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-25 @ 11:45:03
URL: http://idodapanfu.blogg.se/
Postat av: idoda01

=P

2010-04-25 @ 11:46:47
URL: http://idodapanfu.blogg.se/
Postat av: Pomis

Lomise Lomise!!!!!!!!!!

Du har vunnit diskomöblerna på panfu!!!!!:)

Coolt!



Hej då nu ska jag spela Zoo tycoon 2 :P:D



/Pomis



P.s Vi kan bli brev vänner men logga in på msn nån gång så kan du få min adress;)

2010-04-25 @ 17:31:07
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS LOMISE! SÅN TUR DU HAR! men ja vinner alldrig saker men ja vill att du ska få se max o ella för du e värd det. ses sen i nån panfuträff eller om du e inloggad som du va på natten, ses sen Lomise och ja håller tummarna att max o ella kommer dit :D

2010-04-25 @ 22:02:02
Postat av: adnan_von_panfu

Oj det va jag som skrev om att ja håller tummarna och du vet när vi sågs på natten. glömde skriva mitt namn :S men det e ja adnan_von_panfu

2010-04-25 @ 22:03:20
Postat av: amandaseh

heeej lomise XD, fint hår! :) jag fattar inte att jag träffade dig på panfu,jag är fortfarande darrig i händerna frrån den mest fantasiska sak som hände i panfu:jag träffade lomise!!!hihihihi mitt stöööööööööööööööööööörsta fäääääääään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)ooooooch till nästa "era frågor och mina svar":vilket år fick du din blogg???var det länge sedan???

hehe jag hade inte sett din blogg kanske frååååååååååååååån...:0just det från februari.jag hade inte sett din blogg från februari okej jag kan förklara:jag fick min panda år 2009 och jag hade inte ens sett ella och max blogg ennu då jag trodde att man bara kunnde spela med sin panda på panfu men där hade jag fel för en gångs skull,det fanns även en blogg som man fick veta aaallt om panfu vad som hände heeela tiden,om det var gp-dag eller ett nytt äventyr skulle börja....puh, det är jobbigt att skriva så snabbt och så mycket men endå okej sen när jag tittade i kanterna efter att vi hade kommit hem från thailand i februari hittade jag tpalten med olika bloggar från pandor och jag är vän med 98__cool och då såg jag hennes namn på spalten med bloggar och klickade på hennes namn,och då kom det fram ennu en blogg som var jätte fin och modern :D sen började jag så smått börja klicka på de andra namnen i spalten och då kom jag fram till bampupas blogg och bubbahoffas blogg men en dag... undersökte jag det namnet som stog överst(Lomise) för du stog överst innan de satte alla namnen i bokstavsårdning...:( men man hittar alla andras namn mycket lättare nu näs man bara behöver tänka på den första bokstaven i namnet som L:et i Lomise ja,a, det var så jag hittade din blogg lomise!!!men...svara bara på frågan hehe.



hejdå frååån amandaseh

2010-04-26 @ 12:00:48
Postat av: Carl/Ola991

Hej kul att du har vunnit diskomöblerna =D!! Du blev snygg i håret också (Y)! Och det där Tahamagotshi(Vet ej hur det stavas) spelet värkar toppen har sätt reklam om den! Ett tips till Wii asså på ett spel Mariokart Wii! Hej då vänliga hälsningar(MVH) Carl

2010-04-26 @ 20:20:35
URL: http://olapanfu.blogg.se/
Postat av: Anonym

coool blogg! Diggar den!

2011-02-02 @ 13:21:38

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0