Prao

Denna veckan praouar jag :)
Mon - Tis jobbar jag på ****-Djurbutik
och Ons - Fre ska jag praoua på Ett dagis som heter ************ (Får tuvär inte skriva vad ställerna heter :( )
Och Lör - Sön är jag i norge :(
Då är de ju party i panfu :(
Hoppas jag får ta med pappas laptop eller att vi åker på så sent så jag hinner vara med.
Fast... När är festen :S ?
De kanske bara pyntar och fixar musik och så fixar de de animerade Ella och Max som bara kan göra 2 rölelser och låter dom stå där.
Eller så är de en tid då Ella och Max kommer och så är de fest då? Jag hoppas värkligen att de är den första!!!!!!!
Om de är den första och Ella och Max inte bestämmer en tid de kommer + att jag åker sent så att jag kan spela på äftermidagen så kanske jag bestämmer en tid då jag är där. Så ni kan träffa mig :)
Men de får vi se när de är dags.

De är säkert den andra ;( Ella och Max kommer säker och de lite senare på dagen ;(

                                  //En Lomise som hoppas på att få ha pappas dator i bilen och att få komma på festen :(
                          


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0