Prau saker

Här är saker jag fick från mina prauplatsen förra veckan:

Och här är en mumsig fruktsallad som jag gjorde förra veckan:

Päron + Fusalis + Jordgubbar + Banan = Mums!!
Och idag så jobbade jag med pappa. Jag har tuvär ingen bild men här är en bild från förra årets prau.
Då var jag också och jobba med pappa men då fick jag inte pengar :D
De jag fick göra var att släpa grenar :| ... men jag fick pengar :D

Postat av: Anonym

haha skojit och praua :D hoppas du fick snabba cash XD

2010-04-29 @ 19:31:50
Postat av: adnan_von_panfu

oj råka glömma skriva mitt namn igen :$

2010-04-29 @ 19:32:35
Postat av: av din bästa fan glassen26

hej hur hiner du skriva?snäla bräta hur man tar bilder på atorn jag fatar inte

2010-04-29 @ 19:56:42

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0