Äntligen!

Äntligen! Nu är jag äntligen i en stuga med ström. Så nu kan jag äntligen vara inne på datorn utan att behöva gå upp en bit till en stuga bara för att denhär dumma datorn inte vill bli spelad på utan sladd så länge. Jag har varit på ganska många ställen sen sist jag srev men äftersom jag inte kan ladda över bilder på denhär datorn så ska jag skriva om platserna när jag kommit hem :)
Imorgon åker jag hem :P
Det blev tyvärr ingen Pankakslada för mig :(;);p Men jag hoppas jag går dit näste gång ;p

Postat av: Emmsanlensan100111000

hej lomise! jag säger att!! mizzey123 har mycket coolare design i hennes två bloggar! kolla hennes designer på hennes bloggar: panfupower.blogspot.com och mizzey123.blogspot.com det är bara min åsikt jag ska läsa hennes blogg mer! hon har ju värkligen bra design!

2010-08-11 @ 15:49:39
URL: http://jag har ingen!

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0