Dötrist i skåne

Varför är jag i skåne? Jo, min lillebror spelar fotbillscup här! När jag inte kan spela data, slappa i tältet eller så, så är de supertråkigt!! Men jag har ju datorn ibland :) Så jag får väll stå ut :P

Till höger, en tråkig kampingplats.
Till venster, Danmark ;p

Postat av: amandaseh

hej! Vad tråkigt för dig men bra att du tog med dig internet eller rättare sagt din PAPPA tog med det. Jag har 5 frågor till frågor och svar eller vad det blir:

1. Hur gammal är din lillebror?

2 Vad heter din lille bror?

3. När ska vi ha våran panfuträff?

4. Ska vi ha nån panfu träff eftersom det var väldigt länge sedan vi pratade om den nu?

5. Hur får man en räknare som räknar hur många läsare man har varje dag?

Glad om svar! Bye!

2010-08-06 @ 13:23:41
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: Ragdoll

hej!

synd att det är tråkit :(

jag vet vad du kan göra rita tf uppsätningar med kläder :)

2010-08-06 @ 13:43:02
URL: http://sopbubblor.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0