Filma på Sims

Hej! Några har frågat hur man filmar på sims.
Jag har alltid kunnat de (radan innan jag fick sims) så jag har nog tagit de för givet.
För att filma på Sims 2 och 3 så klickar man på bokstaven V.
Och för att fota klickar man på bokstaven C.
Filmerna sparas på datorn (men jag vet inte riktigt var).
Man kan tyvärr inte filma på Sims 1
Men att filma på Sims är inte samma som att filma på tex Panfu.
Att filma på Sims är liksom medföljande men för att filma på Panfu måste man ha Cam studio eller liknande
                    

Postat av: Stella17

Jippee!!!!!!!!!!

Pappa har beställt ett Sims 3 till mig!!!:D

2010-08-01 @ 14:16:25
Postat av: Panfu_Ella

Hej allihopa!



Jag tänkte kolla in hela blogg listan! :D

Snart ska jag kila vidare.

Men jag hoppas vi ses i Panfu alla pandor!;)

Hoppas ni har kul med era Pokopets!

Men nu måste jag kila vidare.



Hoppas ni får en bra söndag!

Ella

2010-08-01 @ 14:43:50
URL: http://blog.panfu.se
Postat av: lulis1

Hej Lomise!

Är det gratis att vara medlem på sims 3 här på datorn? För då kanske jag får det, kan du inte ta något inlägg där du berättar hur det är om det kostar pengar att bli medlem eller om man måste besälla det.

Hej då!

2010-08-01 @ 21:06:17
URL: http://pandanlulis.blogspot.com
Postat av: johannabergvall

fin blogg!

2010-08-01 @ 22:46:44
URL: http://jjohannabergvall.blogg.se/
Postat av: xDD

Bara så du vet Lomise så har nästan ditt senaste nytt blivit på dem flesta bloggarna, typ liknande fast så...

:) Hoppas du inte blir arg om andra gör det ;)

2010-08-02 @ 08:48:39
Postat av: Stella17

Jag längtar till imorgon!

då får jag mitt Sims 3!!!!

2010-08-02 @ 09:35:43
Postat av: PandanLollo99

Kan du skriva ett inlägg hur man laddar ner cam studio snälla jag har testat men det gååååååååår inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2010-08-06 @ 21:21:50
URL: http://soffanbloggen.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0