Jag har Tråkigt

Jag gillar inte serien men låten är såååå grym ;p


Jag sitter här hemma, det fins inget att göra
Inget på tv och jag har ätit upp min köttröra
Så jag gick ut för att göra nått
Men det var så varm så man inte kunde röra nått
Men vad tror... Hej! Det blir inget strul, solen är kul
Men det är fel
Den bränns och nu är jag överkokt
Så jag gick och träffa Perry, min bästis i stan
Men han var lika kul som tandläkar´n i (humör?)
Så jag hälsa på hos tandläkar´n
Hur illa kan det va?
Det kan inte vara värre en att ha tråkigt och vara jag
Där hade jag helt fel
Rotfyllning är läääskigt
Jag ska vara tydlig så ni förstår
Jag har tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, ja
Tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt
Grrrrr...
Jag tänkte att en grotta kan bjuda på nått nytt
En pöl, stenar och en kristalltipi
Jag blev så besviken för det fans ingen tipi
Jag hade slut på ideér och inget nytt spår
Jag gick tillbaks till Perry, han kanske förstår
Han fatta ingenting, fatta ett sånt svek
Ha kalsonger på huvet, det, det är ingen lek
Så jag prova nått nytt
Ett djur rätt och slätt
Hej Harald! Hej kompis! Vu sjunger en duett
...
Du sjunger inte, (de går du vet?)
Jag är så nånting men vad kallas det
Jag har tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, ja
Tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, ahh
Varför är allt så tråkigt!

Postat av: blommo98

haha grym låt har också tråkigt

2010-08-30 @ 15:54:59
URL: http://blommo.blogg.se/
Postat av: Stella17

ska lyssna på den när jag har tråkigt :P

2010-08-30 @ 18:14:20
Postat av: Anonym

Grym!!! du måste sjunga den i morgon....

älskar den serien....valkorre......

2010-08-30 @ 20:26:05

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0