BlackBoy om BlyThe

Tjena! My name is BlackBoy! Om ni inte känner igen mig så måste ni ha väldigt dåligt minne eller vara väldigt nya! Ville bara medela min åsikt om BlyThe-Dockor. Alltså... tråkiga helt klart! Jag har läst era åsikter och jag tycker också att det kanske är bra med LPS-dockor (om jag nu skulle tyckt om dem) men det är bara ögonen som jag tär mig på. Om de tvunget ska ha en LPS-docka kan de väll ha någon som ser ut som en Petshop och inte som en gammeldags docka!
Dockan kanske är fin och LPS är fina men tillsamans är de inte bra. Som Ägg-gula och pommes!
Och helt ärligt tror jag Lomise också tycker det


Postat av: Pandania00

Black Boy om jag får en till jul ska jag banka ögonen ur dem... jag hatar dem ändå.

//Pandania00

Lite hemskt..? Jag kanske inte gör det, ångrade mig...

2010-12-11 @ 17:32:51
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: Kalle

Jag vet! jag gillar inte helller dem!

Alltså!Pet shops ska inte ha ägare!

2010-12-11 @ 17:54:10
Postat av: Petshop00

Varför tycker ni illa om dem? De har ju fula ögon men ändå..Jag gillar dem!

2010-12-17 @ 07:47:49
URL: http://lpsfilmer.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0