God Jul från BlackBoy

God Jul! Idag är den enda dagen som jag är 100 % snäll! Kanske lite sent? Man ska ju vara snäll hela året. Men jag är inte orolig. När jag gör hundblicken så får jag alltid någonting ;)


Snart är det dags att öppna klapparna!




Postat av: Anonym

God Jul Pojken ♥

Feliz Navidad! (det betyder: God Jul! å¨Spanska!) Men iaf, får ja bara säga att det egentligenär bättre att välja spanska....

Varför?

Jo, för att det är mest som talar det. Här är en lista på vad man talar mest i världen:

1. Kinesiska/Mandarin

2. Engelska

3. Amerikanska

4. Spanska

5. Tyska

altså, inte för att jag e smart, men min bror är väldigt smart :-P

2010-12-25 @ 11:37:03
Postat av: pingelipong

Så gullig mössa på blackboy! :thumbup:

//Pingelipong

2010-12-25 @ 15:21:59

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0