Sovit

Dethär är tredje inlägget om att jag varit sjuk idag ^^ Jag har bara lite feber nu :) Knapt något alls :) Jag har sovit ganska länge. Och med länge menar jag typ 4 timmar :P

Jag hade på Spitify hela tiden :) Lättare att somna då :)
När jag vaknade låg det en godispåse på mitt nattusbort :3
Snällt av mamma att köpa när jag sjuk. I och försig ber jag henne alltid att köpa godis :P Jag vet att jag inte får det varge gång men jag frågar också om jag kan få köra bilen hela tiden så... X)
Om inte jag är frisk i morgon så... !!!

Postat av: Lola100

Om du sover och inte tittar på Tv/dator så blir du säkert frisk tills imorron!

2010-12-23 @ 20:45:09
URL: http://kaninpanfulola.blogg.se/
Postat av: hirry

Haha samma här sjuk :(

Tråkigt eller hur?

Jag sov i soffan och när jag vaknade såg jag pappa sitta brevid mig och sa: "Vad lång tid du sov". Sen såg jag macdonalds på bordet upppakat och klart. En tidning och lite efterätt (från mc)

Så så illa kanske det inte är :D

2010-12-23 @ 20:59:16
Postat av: felixmax

hej Lomise:D

hopas du vill vara med i minsaga altså det kommer inte finas några bilder eller nåt sånt:)

det du kan vara i sagan

en tjej eller skurk:O



bara testar nu:mad: yes det funkade tror jag?:cool:

men den funkade väl?



//felixmax:cool::):D

2010-12-23 @ 21:24:49
URL: http://funnyblogg.webs.com
Postat av: pingelipong

Hoppas att du blir frisk! :)

//Pingelipong

2010-12-23 @ 21:55:59
Postat av: lomis2

jag är inte så sjuk men idag är det julafton så när jag vaknade och gick ut i vardags rummet var det paket under julgranen det fanns bara två paket ett till mig och ett till syrran gissa vad det var i.... gamaldags kola blandining mmmm... smaken sitter kvar i munnen efter första kolan

2010-12-24 @ 04:20:33
URL: http://panfupoolarna.bloggplatsen.se
Postat av: mes

hej lomise älskar bloggen jag kan inte se dina äldre in lägg snälla svara tacksam för svar

2010-12-26 @ 16:05:03
URL: http://yusef.bloggsida.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0