Melodifestivalen ♫

Såhär tycker jag om Melodifestivallåtarna:
:) = Förtjänar att vinna :| = Hoppas jag inte ska vinna :( = Får inte vinna
***** = Betyg   ' = Halv stjärna
1: Ola -  Bra låt :) ***
2: miss. Silver - Inte bra tycker jag, välldigt enformig "dans". Inte fin kläning :( *
3: Linda P - Gillar kläningen :) **'
4: Pain of Salm - Sådär. Kläderna passar inte till låten. :| **
5: Anders E - Ganska bra :) ****
6: Jessica A - Fin låt. Fin kläning med en annurlunda krage. :) ***'
7: Frispråkarn - Låten är en sån man kommer sjunga när man är i den sittuationen, typ som Snälla snälla :| **
8: Salem ar fakir - Mycke bra :) ***'

Postat av: Alice d

hummm

hörde bara olas bidrag och det blä jag fick inte fortsäta titta sen för min brorsa skulle spy annars sa han....

2010-02-07 @ 18:14:50

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0