Hej då dator

Hej hej, jag skulle bara säja att jag ska byta hus, alltså inte flytta från min skola. Jag hoppas att jag sagt de till alla i min klass! För att inte avslöja var men ändå säja till de jag känner så säjer jag; jag ska flytta närme de stället vi ska till på Tisdag med skolan.
Och på tal om skola... vad jobbigt att ha börjat ~_~

Men just de... ni kanske undrar över rubriken, jag kommer inte ha tillgång till internet på ett tag så jag får nog skriva inlägg hos en kommpis om de ska bli av :P



Hejsvejs från mig :)
PS: Här är en bild på en snögubbe jag gorde för några år sen :P

Postat av: Pomis

Nej!!!!!!:O:O:O:(:(:(



Din blogg är en av dom bloggarna jag besöker mest av:(:(:(



Fast jag besöker typ alla bloggar hehe



Men det ska bli tråkit att inte du kommer skriva på din blogg på länge :(:(:(



/ MVH Pomis

2010-01-16 @ 09:19:18
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0