Panfu idag

Hmm, vad har hänt i panfu idag? Tja, snögubbarna fins i hamnen och på stranden. Tycker inte ni också att de är för små för att bygga en iglo med? :S

_________________________________________________________________

jag satte ihop lite kläder till snygga kombinationer:
 
                                                              Denna passar de som 
                                                             inte är så bekväm i den
                                                              anndra sortens coolt
__________________________________________________________

Jag har blivit medlem på den tyska panfu och när jag gick in i djurafären såg jag denna:

En stor panfuskylltdocka som gör reklam för att man ska köpa panfugrejer. Han skulle kunna vara en "vanlig" animerad panda men jag tycker han är för stor så jag tycker de är en skyltdocka. Jag tycker också att han har för röda ögon!
Och i tyskland har de reklam intill spelrutan.
Och så har de 19 servar

_________________________________________________________________________

Tips: Om de vill ha en MSN bild med panfu tema och inte vet vad du ska ha så kan du ta bilden från nytt i panfu-rutan.
  

Postat av: vollmar

var fick du 3D glasögonen???

snälla ssvara!!!

2010-01-28 @ 17:01:05
URL: http://vollmar.blogg.se/
Postat av: Lomise

Hej Vollmar, läs dehär inlägget, jag fick de sammtidigt som den som inlägget som handlar om

http://lomise.blogg.se/2009/august/vad-ar-de-for-midalj.html#comment

2010-01-28 @ 17:44:26
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0