Pompom

Ok, jag hitta 8 pompom´s, typiskt :( jag skulle villjat ha den hatten, jaja :) jag fick ju grisen och härtskon, nu kommer jag ha tur i min koja ett bra tag. På tal om hästskor, kommer ni ihåg att de var en letningsgrej för länge sen? De var när stallet skulle byggas, om man skulle få komma in så skulle man hitta häst grejer, typ en morot kommer jag ihåg, vad kommer ni ihåg?
Men åter till pompom´sen, ni vet dendär is-diamants-grottan; där har pompomsen flyttat in, de är nu en pompom bar :)

Postat av: Momo4

det har det varit enda sen jag klara isdiamanten och det var en eller två månader sen eller när man klara det jaja

2010-01-10 @ 11:45:04
URL: http://mo
Postat av: Pomis

Mmmm:)

2010-01-10 @ 12:49:34
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/
Postat av: kikian

de viste ja för länge sedan

2010-01-21 @ 16:52:10
Postat av: limano

Jo,vart hittar man armékniven?Jag hittar inte den:(

2010-01-23 @ 15:22:12

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0