En till bild XD

Jag har, som ni vet, innan skrivit om teckningar från Deviantart och att min favotecknare där är: Nicktoonacle. De flästa av er tyckete inte så mycke om de inläggen men jag har iallafall målat en bild på en av Nicktoonacle's figurer + jag som fe ^^ fast i hans stil :3

Jag har även mailat till honnom och i svarsmailen står de att han tycker att jag är ett superbra "fän" :3 :3

Postat av: Klara

Hej!

Din blogg är superbra och jag skulle väldigt

gärna bli dagens panda, mitt pandanamn är

cken och vi kan träffas i pandiala i san

panfru och ta ett kort vid fontänen. Snälla!

Och en sak till: "Fän" stavas fan...



Hälsningar från ditt stora bloggfan

Klara/cken!

2010-07-14 @ 18:16:21
Postat av: Klara

...Och jag hade också en sådan hund och mus i, ja du vet. ;) Men det har tagit slut. :(



Hälsningar från ditt stora bloggfan Klara/cken!

2010-07-14 @ 18:18:03
Postat av: Klara

Jag glömde skriva tid och dag, men det kan du bestämma! ;)



Från Klara!

2010-07-14 @ 18:18:52
Postat av: Lomise

Jag är där just nu :)

2010-07-14 @ 18:19:48
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0