Jobbat i Cafeet

Hejhej! Igår kväll jobbade jag i ett Cafee med min mamma och hennes kommpis. Jag "kulade" glass och jag stog i kassan :P Men när jag stog i glasskassan så glömde jag hur man räknade för en sekund och kassan började att pipa och den gick inte att stänga av, så mamma fick hjälpa mig och tillslut drov hon ut kontakten ;p Men i den andra kassan gick de bra, jag var bäst på att stå i kassan av vi som jobbade där då :P



Och här jobbar jag i glasscafeet i panfu:


Sen när Cafeet stängde gick jag och mamma ocg badade. På en skala från 1-10... var det välldigt kallt XD
Jag ville bada mer men mamma bara doppade sig och sen skulle hon gå upp. (BADKRUKAN MAMMA) Vi hade lite otur så de var många Brännisar (Brännmaneter) där men vi lyckades undvika dem :)


Min coola spark ;):



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0