Panfu idag

Trädet i hagen är de steniga föremålet idag:

Jag fick en bakgrund idag :)
För några dagarsen träffade jag Duncen och Sala. Sala blev sjuk och drömde konstiga drömmar


De har byt ut dörrarna i afärerna :O Titta:

Många vet säkert dehär men jag skriver de ändå, för de som inte vet:
Om man är i panfu och ens humörmätare går ner så mycke som de går så sätter sig ens panda ner och gör en såndär konstig smilis, av sig skälv. Så när jag och Lunie spelade panfu så fattade vi inte vad som hände med hennes panda :P

En sak som jag såg för ett tag sedan: En av de älsta fresyrerna i panfu har ett ganska udda namn:

Peruk, bara peruk, ganska konstigt :S :)
Nya kläder:
    Jag gillar håret på denna           På denna gillar jag bara byxorna


De ända jag gillar på dehär är bakgrunderna :P Men de var ändå ganska bra att de gorde sånnahär kläder till panfu


Jag gillar dehär örhängerna mycke :) Och bra att de gorde blött hår
På killen gillar jag badbyxorna


Jag tycker tjejkläderna är superfina men de är inte min stil
Jag gillar att de gort kläder där de står Panfu på :)

På Söndag fyller Ella år :D Jag ska försöka göra en present, måste bara ladda ner en grej om de ska gå :S
Man kan nog ana vad Max ska göra ;) :

Men han är ju inte henmma och kan vara med på Ellas födelsedag :( Eller?

Postat av: talola

tusen tack lomise ;)

2010-07-08 @ 16:34:56
Postat av: berre

hej

jag har en fråga=jag fattar inte hur man löser gåtan på staven du vet kruco jag har fortfarande inte kunna gjort den

snälla kan inte du hjäla mig

2010-07-08 @ 16:59:30
Postat av: rymdjacob

Vart köper man peruken?

2010-07-08 @ 18:21:55
URL: http://Har ingen
Postat av: Bogno

Kolla vad jag gjorde för video! http://www.youtube.com/watch?v=Ab6-UA9eLis&feature=player_embedded

Den gäde jag Ella i födelsedags present :)

Råkade dkriva efterskott istället för fröskott hehe

2010-07-08 @ 18:33:20
URL: http://panfustars.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0