Panfu saker

Hej alla!
På tyska panfu kan man köpa panfusaker :) Alltså sånna som man har på riktigt.
De fins T-tröjor: Rosa eller blå
Mobilfodra:l rosa eller grön
och Bollynallar: alla bollyfärger




Men jag önskar att de fans mer :(
På C. P fins de ju hur mycke som hälls!
De skulle vara kul emd gossepandor med tilhörande kläder som är typ som de på panfu. Och så vore de kul med sammlar figurer med typ Ella, Max, Kamaria, Lenny, Penny, Krucio, Lilly, Eloise, Yetin och hans familj, Carl, Bruno, Jay pea, Momo, Eva och... Jag
Nä, jag bara skoja dedär med mig ^^

Postat av: PandinoNC

Hej!

Jag har två pandor på tyska panfu, och jag har också varit inne på shop-sidan... OCH PANFU.DE HAR MASSVIS MED SERVRAR! På den danska panfu, däremot, har bara TRE servrar... varför är det inte likadant i alla länder!? Snart gör jag en panda på den arabiska panfu, dom har det säkert jättecoolt där! Jag vill gärna träffa dig i tyska panfu, skriv en tid här på bloggen så säger jag til om det passar!

//PandinoNC

(i panfu.de: Panimo7 el. ninona123)

____________________________________________

2010-07-12 @ 15:52:14
Postat av: PandinoNC

Jag menade "Till" men min L-tangent är lite knäpp...

2010-07-12 @ 15:53:46
Postat av: Apan00

vilka bloggar läser du?

2010-07-13 @ 09:33:19
Postat av: Yka

Jag fick ett gratis mobilfack av panfu. ^^

2011-04-22 @ 13:02:37

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0