PanfuKläder

Jag har såååå mycke att säga om panfukläderna. Inte bara om plaggen, utan hur de är gjorda. Här kommer lite av de:

De nya guldiga sminket som kommit ut är inte så poppulärt, eller? Men jag tycker de framhäver panfuögonen välldigt mycke. Så om man vill framhöva pandaögonen är de bäst att ta de. Om man vill ha de sminket utan att ögonen ska "förhöjas" så ta en fresyr med lugg som täcker ögonen:

Jag har ju skrivit om hur mycke panfucentralen "lägger nytt på gammalt" och här är de tydligaste de har gjort tycker jag:

Den ena har den gamla formen och kattalogpandan har den nya formen. De borde helt klart göra ens profilpandor nyare! Tungan på den älldre är ju grå :S
De har klantat sig med nyckelpigs-vingarna! De har samma kattegori som typ tröjor. Men den borde ha samma som västar! Som de andra vingarna har.
Och de borde inte ha hattar + hår. För de ser lite konstigt ut :S:

Och de borde bli mycke nogrannare:

:S
Jag kollade en grej på tv och de pratade om Japansk gatustil. Även kallad Lolita. Jag gjorde en uppsättning av de på Panfu ^^
            
Vill ni se fler inlägg om PanfuKläder?

Postat av: Rebban, pandanamn: PandaRebban

ja!

2010-07-29 @ 18:21:31
URL: http://laget.se
Postat av: Vilva

Lomise, jag vill bara rätta, så att du inte skriver fel.

I ditt förra inlägg skrev du om japanska stilar.

Kawaii= På japanska betyder det söt, bedårande, gullig.

Det är ingen stil!?!

Anime=Tecknad, japansk film. Inte heller någon stil!?!

Manga=Japansk tecknarform, inte någon stil!?!

Du har många läsare, och att du skriver fel för dom är nog inget bra, du får gärna skriva ett inlägg och skriva detta. Du, du måste förstå, jag menar inget illa!! Jag vill bara inte att alla ska ta efter det och gå runt och säga fel. :/

Lolita är en stil. Det går säkert att hitta någonstans, mer info om sådana söta japanska stilar! leta bara på! Jag älskar också sådant!

Glöm inte att ändra!! SNÄLLA??!! :/

2010-07-29 @ 19:06:46
Postat av: Pomis_10

Hur gjorde du din HEADER?

Liksom på paint eller paint.NET?

Och hur kunde du göta den så fin?

2010-07-29 @ 19:17:27
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Apan00

jaaaa mera :D

2010-07-29 @ 19:17:45
URL: http://panfu.se
Postat av: amandaseh

Åh! Tack! Den är jätte fin, lollo!(min blogg efter att du gjorde "du vet vad")Jag ska nog inte säga för mycket för då kan det bli problem...Men jag vet inte hur jag ska tacka dig! tack, tack, track, tack! Du är bäst och snällast!!! Tack! hejdå/////en väldigt lyyyyyycklig, en :P

2010-07-29 @ 19:51:01
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: Fiatpanda

Får jag vara dagens panda 31 juli för då fyller jag år.

2010-07-29 @ 23:35:33
URL: http://fiatpanda.blogg.se/
Postat av: Pomis

Jag vill se mera:)



/Pomis

2010-07-30 @ 09:51:57
URL: http://lillepomis.blogg.se/
Postat av: Kikoi

Ja de är kul att du visar kläder:) Men jag tycker inte så mycket om de nua smiket men jag är ju inte GP men allafall. Vet du vad jag skulle vilja? Jo att du skulle kunna ta bilder på kläder som du hittar på Panfu alltså på olika pandor och då kan vi på bloggen få rösta vad som var finast! De skulle varit jätte kul om du gjorde det:D PS JÄTTE ROLIG OCH BRA BLOGG!

2010-07-30 @ 12:57:35
Postat av: sassi123

ja gärna

2010-07-30 @ 22:46:46

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0