Snäckfigurer och radion

Igår gorde gick jag till stranden med Lunie och Twink (Jag tror hon heter Twink, kommer inte riktigt ihåg) och där plockade vi snäckor som vi pysslade med.
Här är mina figurer jag gorde:

Twink gorde en mus och Lunie målade olika tecken på sina snäckor.


Idag har jag varit i radio igen och jag får rortfarande inte säga villken kanal eller så :(
Idag så fick jag prata mycke mera än i förrgår men igår så funkade inte sändningen till en början så jag fick inte säga mina bestämda saker :( Men jag fick prata lite iallafall

(Bild från i Tisdags: )


Postat av: Rebban, pandanamn: PandaRebban

När är din nästa panfuträff du har typ ingen nu för tiden.

2010-07-08 @ 15:46:36
URL: http://laget.se
Postat av: talola

du skulle nog tagit en liten snecka till poof okså du vet deras bebis XD

2010-07-09 @ 22:36:12

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0