Tävlingen

Hej. Nu ska vinnaren utses :) Såhär är mitt bidrag ut men jag fick ju inte tävla för jag är ju dommaren :) :
GP:                                                  

Icke GP (jag färgade den grå i datorn):


Men här är vinnarna av GP's :D :
_Pandy_ och Lunie!

Jag kunde inte välja bland era äftersom ideérna är så lika. Jag gillar bäst att ni tog smink + mustars :D
Jag tycker att de ska bli en röstning mellan de. Ni läsare får bestäma


Och här är vinnaren för icke GP's :) :
Pomis!

Jag gillar din dräkt för att... hmmm... du hade väll mest saker helt enkelt :)


Här är de andra bidragen (inte i vinnarårning):

Duncen:                                             Lollo:

Din är kul Duncen :) Du lyckades få en helknäpp dräkt utam att överdriva
Din är bra lollo, men de ser nästan för vanligt ut :S Om man tar bort skorna och mössan blir det till och med snyggt

Newkidzh:                                           Sara:

Din är mycke fin NewKidzh, nästan för fin för att vinna, men den var knäpp :)
Din är välldigt fin Sara :) Kul också, den hade nog varit roligare om du hade haft nogot mer, kanske vingar

Pomis_10:                                             

Din är välldigt bra Pomis_10 men den ser nästan för vanlig ut tycker jag

Sala:

Haha, mycke kul Sala


Pompomkitty:

Din är OK, men den ser nästan tråkig ut, äver för att vara Icke GP. Du ser mer ut som min vän Ragdoll när de blir GP dag

Viggostig:

Din är rätt kul men du ser mäst ut som en kaninpirat... ioförsig så låter de välldigt knäppt :S :)

Wooby1:

Kul :)

Pocahontas:
Image and video hosting by TinyPic
Din är superbra :D Jag gillar att baddrekten är utanför kläderna

Glassen26:

För mig är din mer småknasig än helknasig, du skulle haft fler saker

0485:

Kul :) Jag gillar hur mantel-grejen passar med dräkten :)

Alla era var mycke bra :D Tack för att ni tävlade :) Vinnaren mellan Lunie och _Pandy_ kommer utses, antingen när fler än 40 röstat eller på måndag, villket som än kommer först :)


Postat av: Miranda M.

Hej! ta gärna en titt på min nystarta blogg där jag har runt 100 besökare varje dag! ;) jag hoppas du också vill bli en av mina 100 läsare. Jag skulle bli väldigt glad! Kommentera tillbaka ifall du vill och ifall du vill kan du kommentera tillbaka ändå och berätta att du inte vill det, hoppas du vill!

(förlåt om du fått detta/inte gillar reklam)m

2010-07-03 @ 11:12:54
URL: http://mirandaland.blogg.se/
Postat av: Pomis

Tjoo hoooo jag vann!!!!!!!!!!:)



/Pomis

2010-07-03 @ 11:29:03
URL: http://lillepomis.blogg.se/
Postat av: pompomkitty

hihi ok jag är glad att jag var med och grattis ni som vann!!!!!!!

2010-07-03 @ 15:29:10
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: Blunk (phocahontas)

Grattis!!! :D

Tack! :)

SeS ;)

2010-07-03 @ 17:29:01
URL: http://Har ingen blogg...
Postat av: Viggostig

kul tävling!! occh grattis alla!!!

2010-07-03 @ 17:42:09
Postat av: _pandy_

JAAA JAG ÄR EN AV GP VINNARNA!!

tack Lomise och ni andra som har röstat på mig på den röstiningen som nu håller på.

2010-07-04 @ 11:48:08
URL: http://pandanpandy.blogg.se/
Postat av: wobby1

jag röstade på pandy!!!!!

2010-07-04 @ 18:53:54
URL: http://Melo

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0