Frågor och Svar 2-10 Juni

pandoz: hur får man en sån där lila apa på panfu?? hur gör man en egen header.på vilken sida gör man den?? hur sätter man dit headern??
Svar: Innan fick man den när man bjöd in vänner att gå med i panfu men man får inte den nu mera
Klicka HÄR för att få veta hur man gör en header
Klicka HÄR för att få veta hur man sätter in en header

wobby1: hej lomise jag undrar om du kunde göra mer tävlingar??
Svar: Ja de vore kul :) Men de kan nog dröja ett litet tag

Bonggos: Sa du att Twilight är dålig!?
Svar: Jag sa inte att den var dålig! Jag sa bara att som bok till film-film var den inte så bra. Men boken Twilight tycker jag värkar ganska bra

Fp: Skojar du e du 13 å kollar på sabina???förlåt om ja e taskig
Svar: Nej, jag bara sökte på henne på internet för att få tag i bilder på hennes kläder

Silent_hill3: Är det säkert att köpa guldpaket? ( om jag exempel köper en månad, och det kostar 99 kronor försvinner exakt så mycket pengar från visa kortet? )
Svar: Ja. GP-köp är välldigt bra och inte alls reskabelt (typ)

Tonnie: Jag bara undrar hur du kan träffa Ella så ofta... vilken serv är hon på.
Svar: Inte vet jag. Jag bara råker se henne.

PandaRebban: När är din nästa panfuträff du har typ ingen nu för tiden
Svar: Jag vet. Jag har ju börjat med att bara ha ett blogg-projekt i taget och jag räknar panfuträffar som ett sånt och jag har ganska mycke planerade projekt. Så jag får se när de blir

stella17: hur gör du ****** jag kopierade för jag vet inte hur man gör kan du berätta!!! snälla!!!
Svar: På en tanjent nära ← knappen fins de en knapp med * och '

stella17: vad heter det programet du har lomise? skulle bli så glad om jag fick veta!
Svar: Photoshop

stella17: hur skriver man in kod?? jag gjorde det förr men nu har jag glömt hur man gör... Behöver hjälp..... Så kan du berätta hur man skriver in kod? om du gör det är du jätte snäll :)
Svar: Håll in Ctrl och ↑ och C så kommer en ruta upp

✿ Eppelskrutt ✿: tror du ja kan få kläderna jag håller på att rita uppsydda? :)
Svar: Jag vet inte. De har bara hänt 2 gånger att någon haft sån tur

talola: du skulle nog tagit en liten snäcka till poof okså du vet deras bebis XD 
Svar: Jag tänkte de men de fans ingen lila :)


berre: vart kan man köpa kick off böker
Svar: HÄR

Blunk: Hur fick du en bolly med tupp kam?
Svar: Av påskharen i panfu 2009


rymdjacob: Vart köper man peruken?
Svar: Välldigt långt bak i kattalogen



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0