Arg Woody, Wooby och Bolly

Idag när jag kom hem till min koja för att sätta upp mina nya gardiner så såg jag att min Woody, min Wooby och min bolly bråkade. Mina andra djur gömde sig i min fotbollssäng.
Så medans Wooki, Apelsin och BlackBoy slogs så försökte jag att trösta mina andra djur samtidigt som jag försökte kasta vatten på brotningsarenan. Helt plötsligt tog BlackBoy upp en pistol och siktade på Wooki och Apelsin. Då sprang jag fram och sparkade undan pistolen men då såg jag att de inte var en pistol :blush: de var bara en vattenpistol som var inlindad i silvertejp :blush:
Wooki tittade poå mig med en skräckslagen min och Apelsin blängde på BlackBoy som blängde tillbaka.
- Nu får ni tala om för mig varför ni bråkar!
BlackBoy tog fram en stor teckning där de slarvigt stog: Näringskedja
Högs upp var jag som höll BlackBoy, alltså var de pandor och bollys. Sen kom festingar, sen kakelackor och till sist var de Woobys och Pokopets.
Sen visade Apelsin en lerfigur där de var en wooby med en krona på sig och så fans de också bollys och woodys som var halvmosade.
Till sist fick jag se av Wooki en bild på Pokopets men massa hjärtan runt och så räkte han ut tungan mot Apelsin och BlackBoy.
- Jaha, så ni gillar inte de andras ras.
Alla tre nickade.
- De är väll inget att bli sur över?
Men de tyckte djuren och de morrade på varandra. Jag såg att de andra fyra djuren fortfarande låg under tecket i sängen och var rädda och vissa grät. När jag vände tillbaka blicken hade de tre redan börjat sloss igen. Jag kunde inte få de att sluta men jag hoppas att de blir sams.

Nu ska jag trösta Ester, 009, Guldy och Purrp.
Aaaaaa, Wooki!!! Sluta genast!! Du kan ju göra sönder...!!!! *Krars* Black boy, sluta NU!! Apelsin, våga inte... *Duns* Måste gå!!


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0