Varit på radion

Idag har jag varit och pratat i radio :D Jag får tuvär inte berätta så mycke om de här i bloggen :(

Men  de är så att under en tid på sommaren (typ en vecka) där jag bor så är de en stor grej som heter *********** då alla **** och går **** ett **** där de ****** ** ******** och **** och då har de gort en radio kanal i sammband med de och min pappa och hans kommpis pratar i radio och spelar musik som har med de att göra och jag får vara med :) Jag ska säga hur ***** ********** de är i ******* och så ska jag också inleda en kort ljudbok som de spelar vid en viss tid.

Jag vill värklgen inte ha massa sånna: **** men jag måste de för att inte avslöja var jag bor och så ;( Jag vill säga var jag bor men jag får inte :(

Men trots de så är de kul att vara i radio :D

Postat av: Blunk (phocahontas)

Har du varit i radio?

2010-07-06 @ 15:55:34
URL: http://Har ingen blogg...
Postat av: Apan00

woooow coolt!

2010-07-06 @ 20:11:12
Postat av: stella17

hur gör du ****** jag kopierade för jag vet inte hur man gör kan du berätta!!!

snälla!!!

2010-07-10 @ 12:33:23

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0