20 top-Godis!!

Jag älskar godis... ioförsig... vem gör inte de ;P
Karamalskungens hemsida fins de en 20 top med godissorter men den stämmer inte alls!!
Inte enligt mina smaklökar iallafall.
Så här är min lista:

Nr 1 går inte att köpa längre, iallafall inte där jag bor, de är därför den ser så skumm ut på bilden
De är rosa och vita som ni ser och de smakar typ tuggemi, de är världens godaste godis tycker jag
Godistet är fängslande av en njutning som om en ängel hade kyst varenda tugga... mumsssss... VARFÖR FINS DEN INTE ATT KÖPA MER... oj, förlåt, tappade fattningen där ^^ Och de värsta är att jag drömde i natt att den snart skulle börja säljas igen :D men för ett par timmar sen kom jag ihåg att de bara var en dröm :(


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0