Färre läsare?

Hej. Jag kollade på min statestik nyss och såg att mina läsare har sjunkit :O Bara sådär.
Denna veckan har de börjat gå ner.
I måndags hade jag som vanligt typ 95 läsare med igår hade jag "bara" 61!

Inte för att de är dåligt att "bara" ha så många läsare men jag tycker att de är konstigt att de helt plötsligt har gått net utan vidare.
Är de någon som sätt att någon som låssas vara jag som har gjort någonting?
Eller har jag börjat att skriva tråkigt?
Fast de är ju faktiskt sommar så många är väll på semester... men de gick ner så fort :(

De är inte så att jag inte nöjer mig med så många läsare, de är bara de att de helt plötsligt sjungkigt och jag tycker de värkar skumt.

Men som sagt så är de väll så att de är sommar nu och alla inte har datorn på i de fina vädret eller på semestrarna :)
 
Någon: Jag tycker att du skriver för mycket om teckningar nu för tiden! Jag vill läsa mer om panfu!
Svar: Jasså? Jag har bara skrivit 5 sånna inlägg men okej :S

Jag vet att ni vill ha mera panfu men de händer inte så mycke i panfu och jag kan inte göra minisagor på ett tag för jag ska ju till Skara, så jag har inte så mycke tid :( Så de är därför jag skriver om teckningar, för att de inte tar så mycke tid att skriva om :(

Postat av: Anonym

JAg tycker att du skriver för mycket om teckningar nu för tiden! JAg vill läsa mer om panfu!

2010-06-26 @ 09:32:36
Postat av: Bogno

DU SKA INTE SÄGA NÅGOT TING JAG HAR SJUNKIT TILL 5 LÄSARE!

2010-06-26 @ 10:47:27
URL: http://panfustars.blogg.se/
Postat av: Apan00

jag läser din blogg iaf! ;)

2010-06-26 @ 10:53:05
Postat av: mathilda (bambupa)

Lomise om det bara var igår eller domma dagarna på sommarlovet är det inte ett dugg konstigt

tänk så här: jag tror att dom nog firade minsommar igår eller dom kanske har åkt på semester eller så förbjuder deras föräldrar dom att sitta inne vid datorn när det är så fint väder ute.

2010-06-26 @ 10:55:09
URL: http://tildisblogg.blogg.se/
Postat av: Pomis_10

Jag tycker om din blogg,Fast du borde skriva mer om panfu tycker jag :)

Inte för att vara elak..



/ Pomis_10

2010-06-26 @ 11:18:06
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: mariabegemot

asså jag tycker din blogg e lite tråkig nu får tiden jag vill veta mer om panfu kan du inte skriva mer om panfu inte för att vara elak.......

//mariabegemot ps har bytt nan till Blomma8

2010-06-26 @ 11:43:09
URL: http://panfupower.blogspot.com
Postat av: Olii

Jag tycker att din blogg har blivit tråkig.. du skriver typ bara om kick off.. som ingen bryr sig om.. och du verkar bara bry dig om dig skälv,,, Jag tycker i alla fall inte at din blogg är så rolig längre.. och ja. du har tappat läsare för jag tror att många tycker precis som jag.. du skriver inga intressanta grejer längre :(

2010-06-26 @ 14:50:32
Postat av: hana54

Jag läser typ din blogg var andra dag och jag älskar att du skriver om nya teckningar och annat så jag tycker att din blogg är super fast jag slutat med panfu du skriver ju om sims som jag snart får tack lomise för att du har en bra blogg

2010-06-26 @ 16:39:08
Postat av: PandanLollo99

det är väl mycket! jag blir glad när jag ser att EN person har tittat förbi på min blogg.

2010-06-26 @ 18:22:36
URL: http://soffanblogg.blogg.se/
Postat av: amandaseh

våran blogg har bara en läsare tror jag... :( bloggen heter panfuposten.blogg.se och jag läser din blogg men jag har inte läst den i midsommar, förlåt.hejdå!!! :)

2010-06-26 @ 22:12:12
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: Ragdoll

Var inte ledsen lomise!

det är ju sommar jag är i allafall ute mer nu än när det är skola.

och ni som tycker att lomise blogg är tråkig så är det nog inte så lätt att skriva bra inlägg varje dag i 1 år. jag har skrivit kanske ett par månader på svampbob bloggen och jag börjar redan få ide brist!

Jag tycker din blogg är super!

Ett tips är att du kan skriva litter mer till inläggen kanske det blir roligare att läsa för de som är misnöjda

2010-06-26 @ 22:20:16
URL: http://sopbubblor.blogg.se/
Postat av: Eira8

Din blogg är jätte bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är säkert bara det att det är sommarlov! det kommer säkert att häjas med antalet så fort sommarlovet är slut!

2010-06-27 @ 16:08:44
URL: http://panfuaggen.blogg.se/
Postat av: sara/sattastugan

jag vill bara säga att jag har varit i london en vecka, kunde inte läsa din blogg då, och sju av mina andra kompisar var borta i två tre veckor och har heller inte kunnat läsa din blogg, så åtta stycken vet du nu har varit bortresta ;)

2010-06-30 @ 10:30:52
URL: http://sara.rosavita.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0