Frågor och svar 19 Juni - 26 Juni

Glassen26: Lomis, på klipen från yuo tube vilken storlek har du på dom snäla bräta!!!
Svar: 425-344

Eira8: Hej Lomise! jag undrar hur du gör såna gliter bilder som rör sig. sån du gorde på din teckning på Ella!
Svar: Jag gör de på Blingee

Apan00: 1. vilket är ditt favvo ställe i panfu? 2. hur många panfudjur har du? 3. gillar du djur?
4. hur många kompisar på panfu har du? det va frågorna hoppas jag får svar!;)
Svar: 1. Jag gillar ställerna som är mysiga, typ djungeln, skogen ocg discot
2. Jag har 4 bollys, 2 woobys och en Woody
3. Jaaa ^^
4. Typ 100, jag blir bara vän med de som är mina vänner ^^

Glassen26: Hej igen, Vet du hur man ändrar bakgrundsfärgen i mitten på flowers?
Svar: På den fjärde färgkoden i stilmallen

Glassen26: bakgrunden som är lilla som du har hur fick du den????
Svar: Jag ändrade bara på en färgkod, vet inte villken

talola: kan du förklara engklare om hur man lägger ut sin header!!!!!!!! 
Svar: Nej, jag kan inte bättre än mitt bästa

Vilma: Hej lomise! Det här är egentligen ingen fråga! Jag behöver hjälp men att hitta på en liten saga!! Min fantasi sinar så fort! Det är helt tomt i huvudet! Snälla hjälp mig! :) /Vilma 
Svar: Börja med att göra en saga som redans fins, typ snövit,
och så småningom kommer du på något bättre när du håller på

Glassen26: hur gör du dom gula smiles´arna ????????????
Svar: Jag ladda ner de HÄR IFRÅN

Glassen26: lomis hur gör man så man får text över klippet asom man gör på sin blogg??
Svar: Jag förstår inte :S

hello67: vad hetter det prugramet där man kalkerar på datorn?
Svar: Photoshop

Olii: Du skriver typ bara om kick off.. som ingen bryr sig om.. och du verkar bara bry dig om dig skälv... Jag tycker i alla fall inte at din blogg är så rolig längre..
Svar: Min blogg är inte bara en Panfublogg, de är ju delvis en Kick off-blogg, jag råkar bara inte ha så många som visar intresse för Kick off. Och om du tycker att jag är skälvisk så kan du väll säga på villket sätt jag är skälvisk.


Postat av: adnan_von_panfu

Lomise, många har åkt på semsester utan dator så det kan va nåra läsare men snart när hösten börjar så kommer du få tillbaka alla :)

2010-06-26 @ 13:35:15
Postat av: PandanLollo99

Jag har en fråga till nästa gång:



Ursäkta att jag frågar så mycket om header och sånt men jag vill få min blogg bra och så.



Jag har fått in headern på min blogg, men den är jätte liten uppe i vänstra hörnet. Vad ska jag göra för att få den "vanlig"?



Hoppas du svarar det vore så snääääällt!

2010-06-27 @ 18:17:14
URL: http://soffanblogg.blogg.se/
Postat av: Moroten..

Jag tycker Olii har väldigt fel där. En blogg är ju som en dagbok som alla kan läsa. Man kan skriva om sitt liv eller om vad man gillar. I det här fallet gillar Lomise Kick Off. Det är inte själviskt att skriva om det man gillar. Det är ju läsaren som är självisk då. Starta en egen blogg. Där kan du skriva om precis vad du vill Olii.

2010-06-28 @ 12:09:04
URL: http://superbounty.blogg.se/
Postat av: sassi123

jag tycker olii har rätt du skriver väldigt mkt om vad det nu heter kick nånting ovh om det inte är en panfu blogg vrf har du den då på panfu det var längesen du skrev om panfu men du ritar heeeeeeelt unerbart fint

2010-06-28 @ 19:32:54
Postat av: Eira8

Jag bara undrar varför jag fick 20,000 Pandamynt när jag kolla på fotbolls-gissnings-saken.ska man få det eller?

2010-07-01 @ 18:44:41
URL: http://panfuaggen.blogg.se/
Postat av: klara

Jag bara undrar hur man får sina bilder att röra sig på sin blogg!?

2011-05-20 @ 16:16:04
URL: http://baraklaara.devote.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0