Frågor och svar 4 Juni - 11 Juni

PandaRebban: Jag har två frågor till nästa frågor och svar:
1. Hur gör man avaserade smilisar?
2. Varför kan jag inte göra smilisar på din blogg, men jag kan på panfu bloggen?
Svar: 1: Jag vet inte hur man gör dom man HÄR kan du hitta smilisar
2: För att när jag instalerade smilisarna så funkade inte de på kommentarerna :(

Alexandrof: Hej lomis jag har några frågor
1. vett du vad titanic är?
2. kan inte din nästa panfuy träff vara på lörda? dena lörda, snälla, på kidspanda, om jag inte skule vara där är jag i pandiana. så snälla
3. är du dukdig i svenska och matte?
4. är du bäst på matte eller svenska?
5. har du gjort alla äventyr?
6. kan vi trävfas på panfu nång?
Svar: 1: Japp
2: Kanske, jag bestämmer ju inte panfuträffar hur som hällst, du vet :( Men kanske
3: Nja... inte best men jag är väll ganska duktig
4: Nej,   ↑
5: Ja :)
6: På Panfuträffar kan du möta mig, men jag har inte personliga panfuträffar, de vet du nog

Starima: Varför har du ingen chattbox det borde du ha :love: :D
Svar: Ja, jag vill ha men jag kan inte ha de just nu

Glassen26: Jag vill ha en spisjel träff me dig
Svar: Tuvär, jag har inte privata panfuträffar, men du kan väll komma på en av mina almäna panfuträffar

Fiatpanda: Hej! Jag har några frågor till dig: 1. Är du med i Clubpenguin/Pandanda? Om du är det: Vad heter du på Pandanda/Clubpenguin? 2. Har du MSN? 3. När är din nästa panfuträff? 4. Kan du kolla min blogg nångång?
Svar 1: Nej
2: Ja
3: Har inte bestämt nått
4: Ja. Den är ganska bra

En tjej: Hej, jag vet hur man tar panfu bilder
men när jag ska setta in dom i min blogg så blir dom supper små.
Hur får man dom stora?
Svar: Du kanske sparar dom fel :S Eller så kanske du bara behöver ändra brädden när du laddar upp dem till din blogg

_pandy_:Asså jag fattar nt hur man lägger in videorna på bloggen jag testar men det kmr bara e genväg till den.
Svar: KLICKA HÄR Så kanske du får hjälp

Bick321: tråkigt med dit största fan men jag vill gärna bli det
Svar: Tuvär, jag har redan bestämt mitt nya största fän, jag hade en mitt största fän tävling för ett tag sen och den som kom 2'a ska bli den nya

Dolt: Vill du träffta mig på panfu nån gång?
Svar: Ja, kom på min nästa panfu träff så ses vi där :)

Wooby1: hur tar man bilder på panfu?
Svar: Läs om de HÄR

silent_hill3: Hej! Jag läser kick off 2 nu och skulle gärna vilja ha hjälp med att hitta han med väskan och han med en pinne i huvudet.. eller vad han har... och om du vill så får du säga svaret till mig!
Svar: De du menar är nog Soya och Kajfa eller Yosh. Jag vet inte var de är. Men jag har hittat 2 av de men jag tror inte de är dem du menar. Kolla på Kick off kategorin och titta om de är de du menar. 

_pandy_: Asså, hur gör du olika typ kategorier som sims,kick off och dom där?
Och hur lägger du in dagens panda där?
Svar: På bloggöversikten, mittimellan Översikt och Statistik står de Kattegorier och där gör man de.
Och dagens panda bilden: Jag kan inte förklara så bra men: Jag tar bildkoden och klistar in den mellan två spesiella koder som är välldigt lätta att hitta kopior på i kodmallen

Har du en fråga?
Skriv en kommentar med din fråga på dehär inlägget.
Men läs igenom detta och tidigare Frågor och svar inlägg först så du inte frågar nått som jag redan har svarat på
 

Postat av: PandaRebban

Hej Lomise!



Jag har två frågor till nästa frågor och svar:

1. Hur gör man avaserade smilisar?

2. Varför kan jag inte göra smilisar på din blogg, men jag kan på panfu bloggen?



Kan du säja de på ditt nästa inläg för jag ska resa bort om någon dag.

Så snälla säj det på ditt nästa inläg.



/PandaRebban 8)

2010-06-11 @ 18:54:54
URL: http://laget.se
Postat av: tessan(pompomkitty)

hej lomise jag har en fråga



hur gör du din header i vilket program(program fler) eller hur!!! 2 och vart får du bakrunden på den och busken och allt!!

hare

bra!!

pompomkitty

Postat av: Fiatpanda

Hej Lomise. Din blogg är superbra. Min blogg heter Fiatpanda och e på listan. Hittar du den inte, så gå in på fiatpanda.blogg.se hejdå. //Fiatpanda.

2010-06-11 @ 21:02:04
URL: http://fiatpanda.blogg.se/
Postat av: Lisea

Hej Lomise!

Jag undrar bara hur man får det rosa diademet?

Jag har bara det gula och det blåa!

/Lisea

2010-06-12 @ 07:20:37
URL: http://panfuaggen.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, 1. jag menar, när du gick i 4-5 lekte du med barbie?.. -.-

2. Kan du stava? Man ser stavfel hela tiden

3. Asså.. Varför gör du inga engelska musikvideor i sims?

2010-06-12 @ 08:17:09
Postat av: Rossarin1

Hej detta är en ganska du fråga men jag vill gärna veta det för jag har försökt med olika grejer men det funker aldrig. vet du vad svaret för att få amuluras andra sten?

2010-06-12 @ 08:50:27
URL: http://rrrose.bloggplatsen.se
Postat av: Glassen26

jag vill interjuva dig så jag gör det nu snäla svara på frågorna!!!faborit möbler i panfu??? faborit kläder i panfu??? faborit äventyr i panfu??? faborit spel i panfu??? faborit stil i kojan i panfu???? Faborit stäle i panfu???? vad är det roligaste me panfu som du tycker??? det va panfu fråger nu kommer faborit mat och sånt!!!faborit spel på tven??? faborit mat???? faborit kläder???? faborit skola??? faborit möbler???? faborit kommpisar???roligaste att skriva på din blogg???? faborit lek???? faborit spel på datan???? faborit badställe???? nu kommer lite blogg fråger!!! vad är dit faborit klipp på din blogg??? din faborit blogg???? hur kul är det att svara på andras fråger???? hur käns det att skriva blogg???? Har nån skrivit nåt dumt på bloggen till dig i komentarerna?????gillar du panfu bloggen???? är det rolit när folck berömer dig för filmer på bloggen och sånt????nu kommer lite övriga fråger!!! vad är det roligaste me dina katter????? är det kul att stå på taket??? vilket tivoli är roligast som du har varit på????hej då jag är ett stort fäns hej då!!!! /////glassen/////

2010-06-12 @ 11:24:33
URL: http://glassen.webblogg.se/
Postat av: 0485

Hej Lomise!

Jag har några frågor.



1. Kan jag få intenjuva dig till min blogg?



2. Vill du vara veckans panda på min blogg?



3. Kan vi träffas någon gång så jag kan ta en bild på din panda?



Hej då! /0485

2010-06-12 @ 20:26:05
URL: http://coolemma.blogg.se/
Postat av: ackeee

heeeeeeeej lomise hur länge har du haft panfu

2010-06-14 @ 20:35:38
Postat av: hana54

Har du gosupermodel

2010-06-15 @ 17:22:54
URL: http://hana54.bloggsida.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0