Glad midsommar

Min midsommar i år var som inget spesiellt ^^ Först åkte vi (/min familj) till farmor där vi åt middag.
Gizmo földe med äftersom farmor inte bor så långt borta

Jag åt Köttbullar och potatisar med grädde :P sen åt vi jordgubbar... med mer grädde :D

Sen bar de av till midsommarstången:

Sen åt vi jordgubstårta :)

Mums!!
Såhär ser min (inte så fina) krans ut:

Jag skulle till Skara imorgon men istället åker jag på Söndag. :)

Postat av: adnan_von_panfu

hej! snääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälla kan du säga till ella om du träffar henne om hon vil träffa mig! snälla Lomise ja säger ju snälla :)

skriv på komentarerna vilen tid hon vill träffa mig :)

2010-06-25 @ 18:47:35
Postat av: Blunk

Vi hade anska lika iså fall, bara att min Farmor kom till oss´, och vi åt jordgubbar, men vi åt pannackota tror jag man stavar det, den blev lite fail men den va god, men vi va inte till någon midsammar stång!

2010-06-25 @ 19:09:43
URL: http://Har ingen blogg...
Postat av: Silent_hill3

haha! Min katt e lika tjock som din! Min är vit och kallas för Gulan... hihi. Har du hittat Kajfa än? jag har letat överallt i boken!

2010-06-26 @ 11:36:14
URL: http://tweetwee.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0