Klädstället

På fotbollsplanen har de dykit upp ett klädställ!

Om man klickar på de får man massa kläder med flaggan från ett land och flaggor. Jag tror man bara får de flaggorna och kläderna vars land man har röstat på van.
Mina favokläder jag fick är kläder med Schweiz
Passar bra med indiansminket :)
Och här är mina flaggor:

De är typ femte gången de delar ut kopior av någonting supergammalt som var unikt. Fast kanske de gammla flaggorna ser... älldre ut

Jag träffade Yennapenna för en stund sen och Pomspanda:


Postat av: adnan_von_panfu

ja har en fråga.

HAR DU FÅTT DOM DÄR HÅRET MED MUSTASH OCH BYXORNA O SKORNA OCH 20 00 KR!!!!!!!!!!!!!!!!!?

svara tack :)

a_v_p

2010-06-25 @ 15:32:30
URL: http://kittytonyvonpanfu.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

ja mena 20 000

2010-06-25 @ 15:33:01

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0