Panfu idag

Idag är fotbollsplanen fixad :D Dags för fotboll

Och på tal om fotboll kommer Max att åka nu :(

Kläder!!
Här är de nya som troligtvis kommer i morgon:

Och här är lite nya stilar från mig:

Jag kallar den: Vågat med rött

Och här är en till. Massa gult.
Antingen har man den med jackan men då måste man ha de rosa deademet som  passar den rosa smilisen på baksidan eller så har men inte den gula jackan men då passar de bäst med de gula deademet.

Jag tycker den med lite rosa är bäst. Den är inte för gul och jackan får en att se smalare ut
Och såhär kan man klä ut sig till sin woody:


Jag träffade Adnan och Julia39 också



Postat av: Anonym

Kan inte vi träffas nån gång??????

du svarar inte! jag har sagt det typ fem gånger nu

2010-06-10 @ 20:12:45
Postat av: Bogno

Tack lomise! Jag sklle gärna vilja att du gör det! Jag är väldigt tacksam! Du har en väldigt fin blogg därför är det ju extra många som tittar på dig :) Jag gill JÄTTEMYCKET min blogg det är bara att den tappar tittare och därför så kommer du kunna hjälpa mig med det och därför blev jag glad av att se din kommentar i min blogg.

Tack så mycket Lomise

// Bogno!

2010-06-10 @ 21:16:29
URL: http://panfustars.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

Var får du dom bilderna när det inte visas på panfubloggen???????????????????????????????????????

tänkte samma sak om Jay peas bokstavs soppa

hur får du dom?

detta en en frågor och svar fråga

2010-06-10 @ 21:27:09
Postat av: _pandy_

Ja undrar också hur du får de där bilderna.(spara den frågan åt adnan föresten)

Fråga(från mig): Asså hur gör du olika typ kategorier som sims,kick off och dom där?

Och hur lägger du in dagens panda där?

2010-06-10 @ 21:41:23
URL: http://pandanpandy.blogg.se/
Postat av: Apan00

heeeej

har du slutat med temafredagar eller???

2010-06-11 @ 10:00:51
URL: http://panfu.se
Postat av: adnan_von_panfu

oj! ja såg bilden, du behöver inte svara

2010-06-11 @ 15:26:53

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0