Panfu idag- _pandy_ och äventyret

Idag träffade jag _pandy_

Idag har trollkaren förvanlat badbollen till sten
Villket är kroppens största organ?
a) Huden

 

Panfu i USA?

Ganska många av er frågar om dedär pokopets-spelet
Jo de är så att de inte fins, än. Men de kommer att komma enligt Ella och Max. Så vi får ha tålamod och se till att våra Pokopets inte är för lata när de ska träna när de spelet kommer ;P


Postat av: pompomkitty

hihi pandy är min syster på panfu inte på riktigt

2010-06-05 @ 10:00:49
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: Stella17

Asså pokopets spel reklamen...

Spelet finns på Panfu.de (Tyska panfu) jag är med i olika panfu....

1.Svenska

2.Tyska

3.Engelska

4.Danska

5.Finska

Och panfu.ae men jag vet inte vad det är för språk..

men jag förstår bara vad dom säger på svenska panfu!

Mvh Stella17

2010-06-05 @ 10:33:19
Postat av: Starmia

Hej Lomise kan vi träffas på panfu vrf har du ingen chattbox det borde du ha <3 8D

2010-06-05 @ 11:51:19

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0