Panfu idag-Sala och äventyret

Idag träffade jag Sala.

Vi provade på de olika GP smilisarna. Jag tycker att de är skumma. De flästa. Så jag sa:
De är så skumma så att de inte behöver tvål
De tyckte Sala var gätteroligt och så började vi skratta supermycke

När vi tillslut lugnat oss började jag att klicka på GP smilisarna i tur och årdning. Då börjae Sala göra samma sak. Och då hade vi kommit på en lek. De som är med och tävlar ska klicka på alla smilisarna i årdning. Den som försten blir klar vinner. Leken heter Smilis till sist.

För att jag träffade Sala och för att vi kom på den leken så är hon dagens panda:

Äventyret!! Gå till Kamaria igen och svara på frågan som maskinen ger dig
Vilket är världens största hav?
b) Stilla havet
B var iallafall rätt för mig
Sen får du en ny stav. Denhär gången är de fontänen som blivit till sten

De konstiga är att fontänen redan är sten. + att vatnet också blivit sten, och var kommer spindelnätet ifrån? :S ;)
Krucio's mustars har blivit kortare, de betyder att han är svagare.
          Igår                      Nu
 
Dehär äventyret påminner om mitt första. Någon hade gjort pandor till mumier och man skulle göra de vanliga me en trolldryck:


Postat av: Treeo

du är dum!!!!!

kan du gissa vem de är ifrån???

hahahahahahahahahahahahahahahahaha

2010-06-03 @ 16:56:15
Postat av: PanfuSala

Tussen tack att jag fick bli dagens panda!

Vi hade jätte roligt :)

2010-06-03 @ 17:05:56
URL: http://panfulinnea.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0