Panfu idag-Max och Krucio

Hej Idag träffade jag Max! :)
Jag frågade flera gånger om han viste vem jag var men han svarade alldrig :( Ella är bättre på att svara på frågor, ta inte illa upp Max men du sa typ Ja, Nej och så men vi visste inte vem du svarade.


Blev lite besviken att han nästan alldrig svara :( Visst är de svårt att svara alla men lite bättre kunde han väll ha gjort de :( ?


Äventyret!!!
Utanför slottet står Krucio.
Han som Kamaria gick i trollkarls-skola med.

Han hotar att gjöra hela panfu till sten!!!!
Prata med Kamaria om de, hon står på Terassen:

Hon säjer att hon ska fixa ett trollspö.
Äfter ett tag fins hon i slottet med en stor maskin.
Kamaria säjer att man ska svara rätt på en fråga för att kunna få trollspöt.

Frågan är: Hur lång tid tar de för en sengångare att ta ett steg?
Svar: a) Mer än 20 sekunder
De svaret var de för mig iallafall
Då får du trollspöt.

Rätt stort?!
Krucio hade förvandlat någon i panfu till sten så jag gick runt och letade. Jag hittade kyklingen som hade blivit sten, så jag förvanlade tillbaka den

Krucio blev sur. Imorgon kommer man troligtvis få hitta en ny att förvanla tillbaka.


Postat av: vik0048

Jag kan inte komma in på Panfubloggen!

Sidan fungerar inte. :(

2010-06-02 @ 19:38:02
Postat av: Stella17

Hej lomise!

på något inlägg hade du skrivit om sims 2 fusk...

det var nåt om hur man styr en bebis men jag fattade inte...

2010-06-02 @ 21:44:38
Postat av: JAKOB

Heej!

Kan du göra reklam på din blogg att jag har börjat med Månadens blogg och vill att folk ska va med och tävla vem som blir det? Ps. du får gärna va med i tävlingen du också!

2010-06-03 @ 15:35:01
URL: http://pandanjakob.blogg.se/
Postat av: (vanessa_hudgens_98) Nellan

Hejsan!!

Vet du var förstoringsglaset är någonstans??

Jag lämnade den svarta väskan i ponnyhagen och så gick jag till staden och sen tillbaks till ponnyhagen, och då fans det några fotspår. Det stod att man behövde ett förstorningsglas!!

Vet du var det finns?!?!

Om du vet det så kan du väl "komentera" till mig på någon av mina bloggar!! Fast inte http:/www.nellanowilmis.bloggplatsen.se !!!! För den har jag med en kompis!! Hehe



Byebye

Postat av: pandaoge2000 och polpanda

wjdwqjiduw

2010-09-07 @ 15:41:55
URL: http://www.uuu.se
Postat av: de tre bröderna

2010-09-07 @ 15:43:47
URL: http://tre.blogg.se/
Postat av: Anders

hej Lomise jag undrar om jag kan få låna din panda du är så snäll för jag kan inte komma in på min panda längre:( :( snälla för min skull

2011-03-27 @ 15:11:31
URL: http://panfuanders.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0