Panfuträffen

Först möttes vi vid poolen och jag blev vän med några när :)
Äntligen har de fixat så när man blir vän blir texten på pandan gul derekt :)

Titta de är en fotboll där istället för Robby
(Föresten så hittade han sin sysster)
Sen gick vi till min koja och körde dansstopp, Apan00 van :)


Sen var de frågesport. Jag och Adnan ställde frågorna. Silja_cool van men de var för att hon svara rätt på sissta frågan som gav 10p
Silja: 11p
Tony: 2
Apan:1
Wiliam:2

¦Þ (kul smilis va?)

Sen gick vi till Tony, sen gick vi tillbaka och vinkade
TonyHook är dagens panda för att vi gick till honnom och för att han fyllde 9 igår, grattis :)

Postat av: Blunk

NEJ!!! jag glömde bort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

2010-06-20 @ 17:01:39
URL: http://Har ingen blogg...
Postat av: Apan00

träffen va jätterolig! ;)

du är jättesnäll :I

2010-06-20 @ 17:27:07
Postat av: Sala

Jag glömde :(

2010-06-21 @ 22:38:12

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0