Till Amandaseh

Hej Amandaseh. Vi skulle ju träffas men jag hann inte läsa dendär kommentaren där de stog när de passade :( Och jag läste dendär påminnelsen-kommentaren klockan tre unjefär och då förstog jag att jag hade missat träffen :( Så förlåt att jag inte kom ;( Går de på Torstag?


PS:Någon nämde att jag inte har privata panfuträffar: Jo, de är sant men Amandaseh van en tävling och träffen är hennes pris, liksom :)

Postat av: Anonym

du sa att du inte hade prevata träfar

2010-06-15 @ 18:52:23
Postat av: amandaseh

nej jag ska vara med en kompis hela denna veckan(från idag)tyvärr men nästa vecka nån gång???

2010-06-15 @ 20:33:52
Postat av: william568

Asså, du vet att om han skriver i kommmentarerna och någon annan läser dem så kan ju jätt många komma på den dära panfu träffen!

//william568

2010-06-16 @ 06:59:07
URL: http://panfumorot.blogspot.com/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0