Var är du Kajfa!

Jag har letat igenom typ hela Kick off 2 men jag hittar inte Kajfa!

Någon som läst 2'an och vet var han är?
Jag har försökt att leta extra nogrant på kapittel 7 och 9 äftersom tjejerna är på 6, 8 och 10

Om jag hittar Kajfa får jag den hemliga koden och då får jag mer bunusmatrial på Kick off hemsidan

Och jag fråga Yokaj om jag får skriva här i bloggen, villken den hemliga koden är och Yosh sa att jag fick de 
(jag tror de var Yosh iallafall :S)

Men jag behöver som sagt hitta Kajfa först, de kan ta ett tag :( Mot boken igen...

Postat av: Romaini

Jag vet var han är, men kan du sega hur många chiko det är i bok två.

Han är på den sidan där Jennys Judo tränare lämnar henne ur bilen.. På ratten. Kommer inte ihåg sido nummer.

2010-06-20 @ 19:47:43
URL: http://romaini.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0