Påsk igen :D

Idag när jag var på promenad och letade äfter Popcorn96 (Om du läser dehär så ville jag bara säja att jag vill bli vän med dig :) )...
Hur som hällst... Jag gick på stranden och såg att nåntig glimtade till i sanden. Jag mäskede inte förrens jag var vid poolen. "Vad var de?? Såg jag i syne??" Tänkte jag.
Jag gick tillbaka och helt ricktigt var de nått som blänkte. Jag började gräva i sanden. Då såg jag ett påskägg och undrade varför de låg där. Då kom jag ock tänka på att Benny skulle komma :D Jag gick till hästhagen och där var han :D han sa att vi skulle leta påskägg igen. Mins ni förra året?? Man skulle leta ägg då också fast de var tydligare:

Man skulle samla lappar som bildade ett ord så fick man en snygg påskbakgrund:

De fins ett ägg till, och ett ruttet:

De rosa är de som inte är ruttet
Och där märkte jag att de fattades en bit palm :S:S:S:S:S

Postat av: Pomis

Det såg jag okså men glömde att skriva om :S :P



/Pomis:D

2010-03-31 @ 13:22:25
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0