4 nya saker

Hej hej, kolla på de nya möblerna :) ...

Jag ällskar allt utom stolarna, de gillar jag bara.
Jag funderar på om jag deltog i ideén till möblerna... för jag maila ella och max att de skulle gjöra en biasalong, men de blev nog bara möblerna. Såhär skrev jag:
Hej Ella och/eller Max (Eller tvärt om )
Lomise här med förslag. Äftersom de är 3D som gäller nu så vore de väll härligt med en biosalong :D ?
I så fall så tycker jag att salongen till bion ska vara i slottet i de rummet som spök-kon var på ett äventyr.
Om de nu är så att ni gillar de förslaget tycker jag att man måsta ha 3D glasögonen på sig för att få komma in. Och vore de inte kul om de också var en film man kunde titta på, bara en liten snutt på en gammal film :D ?


Här är min skiss:
Och så går man in igenom den stora dörren


Och här är de nya kläderna:

Jag tyckte att panfupandor redan hade ett stort smile! För de som inte sätt de så är de från filmen Avatar kläderna kommer ifrån, fast Avatarpandor.

Mera nytt!:
Nu fins det en ny karta :) De nya ställerna ser så stora ut, de borde antingen förminska de och ta bort detaljer eller förnya de gammla

Om man jämför den "lilla" kanoten och den "stora" motorbåten så ser man hur stor skilnaden är i skala.

Idag får man en gummianka i prylmaskinen

Här är en bild på mig när maskinen inte fans:

Postat av: _pandy_

Jag undrar en sak...jag har precis gjort en blogg och fattar typ ingenting så snälla kan du hjälpa mig?

2010-03-17 @ 17:18:06
Postat av: Lomise

De kan nog bli lite svårt :S

2010-03-18 @ 14:04:37
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: _pandy_

Jag bara undrar,, hur tar man bilder på sin panda? och hur lägger man till de sen?

2010-03-20 @ 14:25:45
Postat av: Lomise

Ehhhhhhhhh, jag förstår inte vad du menar. Vadå till sin panda? Och lägga till de sen, va, lägga till vadå? Du får fråga lite tydligare vad du menar

2010-03-20 @ 20:49:58
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: dennis svensson!

tryck på print screen sysRq

2010-03-20 @ 21:42:09
URL: http://panfujamba.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0