4 nya uppsättningar kläder + matta

Nu har de kommit nya kläder :)
Vårigt:
         Ällskar tröjan                            Ällskar håret


Dags att städa:
Gillar tröjan och kepsen    Ällskar allt!!! Fast hårgrejen ser lite konstig ut bakifrån


Och idag i nyhetsbrevet får man en dörrmatta


                    


Postat av: Viggostig

Hej! När ska vi ha vårt panfu möte?? jah vill jätte gärna träffa dig :)

2010-05-06 @ 15:28:59
Postat av: amandaseh

hej lomise! till nästa "frågesport":på vilka webbsidor är du en medlem te.x du är ju medlem på panfu och heter Lomise där men är du medlem nå'nannanstans också om du förstår vad jag menar????

2010-05-06 @ 18:19:48
Postat av: Stella17

Hej Lomise!

Jag vill ha the sims två eller tre eller nej två eller båda!

men jag får inte köpa dom och jag vill inte vänta till julafton!

Asså det finns ju en grej man kan göra asså man kan få spelet men inte köpa de och så har man en tom skiva och gör nånting på datorn jag vill göra de men jag vet inte hur man gör min pappa vet inte hur man gör och inte min mamma heller!

har du gort de eller vet du hur man gör?

/Stella17

2010-05-06 @ 19:56:51
Postat av: Stella17

Det kanske va en dum beskrivning men de e svårt att förklara va ja menar!

2010-05-06 @ 19:58:10
Postat av: sara

allskar stavas älskar med ett l, föresten lomise, hur gammal är du??? snälla svaraaaaaaa!

2010-05-07 @ 13:57:05
URL: http://sara.rosavita.se
Postat av: sara

oj jag menade att ällskar stavas med ett l, inte allskar :lol:

2010-05-07 @ 13:58:58
URL: http://sara.rosavita.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0