Atmos fear

Ni kanske har hört att de ska bygga om Lisebergstornet?
De blir säkert ascollt!
100 meter på 3 sekunder!!
Undra om de kommer att ta bort Fritt fall :S
Lisebergstornet kostade 100 miljoner men Atmosfear kostar "bara" 50 miljoner.
Jag ska iallafall åka! Ska ni?



Postat av: Blunk (phoca)

Skoji Skoj skoj! :) Ju det vill jag nog! :D

Älskar saker som man åker upp och ner i, men fritt fall? LÄSKIGT!!!!

2010-05-27 @ 13:52:39
URL: http://Har ingen blogg...
Postat av: PanfuSala

Den låter läskig.

Men jag kanske ska åka den när jag åker till Liseberg någon gång.

BARA PAPPA ÅKER MED MIG ANNARS VÅGAR JAG INTE.

2010-05-27 @ 14:10:12
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: amandaseh

jag trodde att du bodde i malmö lomise :S eller du kanske bor i göteborg :S eller nära göteborg :Seller så bor du i malmö jag fick bara en konstig känsla av att du bodde i malmö xDjag bor nära göteborg så jag brukar åka till liseberg på sommaren!:Ddu behöver bara ta med detta till frågor och svar inte det andra som jag sa nuxD okej:1.vem är din bästis på riktigt???2.vem är din bästis på panfu???3.vad betyder detta O.o4.bor du i malmö eller i göteborg eller i vilken stad bor du i???????

2010-05-27 @ 16:39:48
Postat av: hana54

Låter superduperkul men,på fritt fal nee tack ryser bara av att höra det tur att jag bor i göteborg

2010-05-27 @ 17:19:23

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0